A Lotus elkezdte a jövőre gyártásba kerülő Emeya bemutatását. Egy teljesen elektromos szedánról van szó, mely két motorjából képes 900 lóerő feletti teljesítményt kipréselni.
A Lotus elkezdte a jövőre gyártásba kerülő Emeya bemutatását. Egy teljesen elektromos szedánról van szó, mely két motorjából képes 900 lóerő feletti teljesítményt kipréselni.
Ugyan már két éve piacon van a Lotus Emira, a belépő szintet képező négyhengeres változatra egészen idáig kellett várni. 360 lóerőnyi teljesítményt garantál a Mercedes-eredetű 2 literes erőforrás.
A Brüsszeli Autószalonon élőben is megmutatta magát a Lotus következő nagy dobása, az Eletre. Ráadásul nem is akárhogyan, hanem mindjárt a legerősebb, R változatot hozták el a gyáriak.
A trendek alakítják a kínálatot, amiből még az olyan gyártók sem maradhatnak ki, akik egykoron kizárólag lapos sportkocsikkal foglalkoztak. Így lehet, hogy kínál már SUV modellt a Porsche, a Lamborghini, a Bentley, sőt a Lotus is, ráadásul ez utóbbi teljesen elektromos.
Bár az utóbbi időkben inkább az Evija szupersportkocsi kapcsán hallatott magáról a Lotus, a srácok szépen csendben dolgoztak hétköznapibb modelleken is. Három elektromos SUV modell érkezik majd az elkövetkező években.
Egy utolsó nekifutással még kiad egy ízig-vérig benzines modellt a Lotus, majd aztán végleg átáll az elektromos termelésre.
A Lotus Evija alig mutatkozott be, az első szállítmányok pedig még el sem indultak a vásárlók felé, ám máris egy nívós nemzetközi elismerést sikerült bezsebelnie vele a gyártónak.
Az eddigi sportkocsik nyugdíjba mennek, ám érkeznek helyettük mások a Lotus palettájára. Idén debütál hivatalosan az Evija szupersportkocsi is.
Már évek óta folyik a Geely által új erőre kapott Lotus első szabadidő modelljének a fejlesztése, nagyon úgy tűnik, hogy még annyira nincs előrehaladott állapotban a projekt, hogy ne lehessen változtatni a hajtáson.
A Lotus Evija elektromos szupersportkocsi most először mutatja meg mozgás közben magát, ráadásul az üzemmódokról is fontos információkat közölt a gyártó.