Bár Ausztráliában a Citroen az elsők között kínált autókat a vásárlóknak, a francia gyártó most mégis távozik a szigetországból. Az tette be a kaput, hogy már a Ferrari is több autót értékesít náluk a térségben.
Bár Ausztráliában a Citroen az elsők között kínált autókat a vásárlóknak, a francia gyártó most mégis távozik a szigetországból. Az tette be a kaput, hogy már a Ferrari is több autót értékesít náluk a térségben.
Latin-Amerikában már egy ideje elérhető a felfújt Citroen C3 legújabb generációja, most viszont Európában is szerencsét próbál vele a gyártó. Természetesen az itteni piacon használt arculati elemeket is megkapja a hétüléses kivitelben is elérhető járgány.
A 2CV jellegzetes Charleston mintázatát kapta meg a Citroen kis elektromos városi minije. Nem gyári átiratról van szó, hanem egy külsős dizájncég végzi el az átalakítást egy limitált széria erejéig.
A Citroen C3 legújabb generációja elektromos formában is bemutatkozott. A kategórián belül ráadásul nagyon úgy néz ki, hogy árazást tekintve nem lesz párja, még a Dacia kínálatában sem.
A Citroën szeptembertől a jelenlegi öt helyett már csak három felszereltségi szinttel kínálja az autóit. A gyáriak szerint így nem csak olcsóbbak lehetnek az autók, hanem hamarabb lehet teljesíteni a megrendeléseket.
A Citroen luxusmárkája az M.i. 21 manifesto tanulmányban mutatta be a jövő DS modelljeinek belső terét. Mondhatni, hogy a központi kijelző nyomokban műszerfalat tartalmazhat.
Bizonyos tekintetben a nemrég piacra került Citroen C5X a legendás CX modell szellemi örököse. És ha már így van, miért is ne lehetne annak a stílusjegyeivel felruházni az autót? Kínában megcsinálták.
A Citroen a rajongók hajszolására döntött úgy, hogy piacra dobja a kis elektromos Ami erősen nyáriasított változatát. Összesen 50 darabot terveznek belőle gyártani, de már késő bánat, percek alatt elkelt az összes.
Mindenki csak Kacsa néven ismeri jellegzetes orrkiképzése miatt, pedig Citroen 2CV a hivatalos neve. Ráadásul nem is gondolnánk erről az esetlen kis szerkezetről, hogy mennyi mindent adott az autóiparnak.
Amikor az új Giuliát bemutatta az Alfa Romeo, mindenki visszafojtott lélegzettel várta: vajon képes lesz-e a frissen elénk tett hátsókerekes autó felnőni ahhoz a legendához, amit a hatvanas évek Giuliái súlyos örökségként maguk után hagytak? Legalább mi, az újságírók fellélegeztünk akkor. Műszaki és élvezeti értelemben a Giulia a legjobb autó, amit ma gyártanak, pláne azon az áron, amennyiért mérik.