A Citroën több mint három évtizeddel az ikonikus, minimalista 2CV gyártásának leállítása után visszahozhatja a híres modellt egy neves magazin értesülései szerint.
A Citroën több mint három évtizeddel az ikonikus, minimalista 2CV gyártásának leállítása után visszahozhatja a híres modellt egy neves magazin értesülései szerint.
Egyedi dizájnnal és teljesen elektromos hajtással mutatkozott be a DS N°8, a márka legújabb zászlóshajója.
A DS nem olyan régen mutatta be a Citroen SM modern átiratának számító Tribute koncepciót, amit akkor még egyszeri próbálkozásként tálaltak a nagyközönségnek. Most viszont már nem tagadja a gyártó, hogy készülhet belőle egy kis példányszámú széria, szigorúan Maserati alapokkal és motorral.
A Citroen C4 jelenlegi generációja már négy éve van a piacon, ezért elkerülhetetlen volt, hogy a franciák egy kis ráncfelvarrást eszközöljenek rajta. Leginkább a dizájn változott meg, azaz a legújabb márkaarculathoz illően szögletesebb formákkal dobták fel az autó megjelenését.
Bár Ausztráliában a Citroen az elsők között kínált autókat a vásárlóknak, a francia gyártó most mégis távozik a szigetországból. Az tette be a kaput, hogy már a Ferrari is több autót értékesít náluk a térségben.
Latin-Amerikában már egy ideje elérhető a felfújt Citroen C3 legújabb generációja, most viszont Európában is szerencsét próbál vele a gyártó. Természetesen az itteni piacon használt arculati elemeket is megkapja a hétüléses kivitelben is elérhető járgány.
A 2CV jellegzetes Charleston mintázatát kapta meg a Citroen kis elektromos városi minije. Nem gyári átiratról van szó, hanem egy külsős dizájncég végzi el az átalakítást egy limitált széria erejéig.
A Citroen C3 legújabb generációja elektromos formában is bemutatkozott. A kategórián belül ráadásul nagyon úgy néz ki, hogy árazást tekintve nem lesz párja, még a Dacia kínálatában sem.
A Citroën szeptembertől a jelenlegi öt helyett már csak három felszereltségi szinttel kínálja az autóit. A gyáriak szerint így nem csak olcsóbbak lehetnek az autók, hanem hamarabb lehet teljesíteni a megrendeléseket.
A Citroen luxusmárkája az M.i. 21 manifesto tanulmányban mutatta be a jövő DS modelljeinek belső terét. Mondhatni, hogy a központi kijelző nyomokban műszerfalat tartalmazhat.