
A Volvo bejelentette, hogy nem finanszírozza tovább a Polestar márkát, hanem inkább átadja a lehetőséget a Geely Holdingnak. A kínai cégóriás üdvözölte a döntést.
A Volvo bejelentette, hogy nem finanszírozza tovább a Polestar márkát, hanem inkább átadja a lehetőséget a Geely Holdingnak. A kínai cégóriás üdvözölte a döntést.
Bemutatkozott a Polestar legújabb SUV modellje, mely természetesen teljesen elektromos formában rendelhető csak. Szokatlan megoldás, hogy nem kapott az autó hátsó szélvédőt.
Az elektromos autók korában a tuning leginkább szoftveres oldalról közelíthető meg. Nem csoda, hogy egyre többen kínálnak letölthető plusz lóerőket az autóikhoz.
A Polestar egyik következő modellje egy kétüléses elektromos sportkocsi lesz. A gyáriak nem rakják alacsonyra azt a bizonyos lécet, a Porsche sportmodelljeit kell túlszárnyalniuk teljesítményben és kezelhetőségben egyaránt.
A Volvo annyit erősödött az elmúlt években, hogy most már kimondottan megérné megcélozni vele a nyilvános tőzsdét a Geely szerint. A Polestarral együtt a két márka akár 30 milliárd dollárt is érhet az elemzők szerint.
A PSA csoport bírósághoz fordult Farnciországban, mivel szerintük a svéd Polestar emblémája megtévesztően hasonlít az általuk alkalmazottakhoz. Bár ez az állítás hagy némi kívánnivalót maga után, megnyerték a pert hazai környezetben.