
A Rimac tavaly mutatta be az eddigi legerősebb elektromos modelljét, melyről már első pillanatban tudni lehetett, hogy igazi rekorder lesz. A Nevera R most pedig tényleg be is bizonyította, hogy már-már a fizika törvényeit is képes meghazudtolni.
A Rimac tavaly mutatta be az eddigi legerősebb elektromos modelljét, melyről már első pillanatban tudni lehetett, hogy igazi rekorder lesz. A Nevera R most pedig tényleg be is bizonyította, hogy már-már a fizika törvényeit is képes meghazudtolni.
A Lada Niva hosszú évtizedek óta a funkcionalitás szinonimája, 1977-es bemutatása óta alig változott, és ez sokáig erénye volt. Most viszont valami egészen más történt: a klasszikus terepjáró extrém, ralikész változatban mutatkozott be Lada Niva Sport Turbo néven.
Hiába a 3 millió eurós vételár, az Aston Martin csúcsmodellje, a Valkyrie egy német vásárló számára hamar kiábrándulás lett: műszaki hibák sorozata, egy majdnem tragikus incidens és egy per is színesíti az eddigi tulajdonosi tapasztalatokat.
Egy McLaren MP4-12C felbukkanása az árverési oldalakon még nem is lenne olyan nagy szám, csak hogy most egyszerre két példány is eladósorba kerül, ráadásul mind a kettőnek komoly előélete van. Az egyik ugyanis Lewis Hamilton, a másik pedig Jenson Button tulajdonát képezte korábban.
A brit McMurtry Automotive elképesztő húzással rukkolt el: kis méretű, de extrém teljesítményű villanyautójuk, a Spéirling fejjel lefelé hajtott végig egy speciálisan kialakított platformon, kizárólag a ventilátoros leszorítóerő segítségével, mindenféle mechanikus rögzítés nélkül. Ez az első ilyen demonstráció az autóipar történetében, amely bebizonyítja, hogy a megfelelő technológia mellett nemcsak elmélet, hanem valóság is lehet egy ilyen elképzelés.
A Hyundai bemutatta a tavaly leleplezett elektromos városi járgány, az INSTER versenypályára kihegyezett változatát. Egyelőre csak tanulmány az INSTEROID, de idővel felkerülhet a gyártó N-es palettájára is. A Hyundai Szöulban mutatta be legújabb koncepcióautóját, az INSTEROID-ot, amely a vállalat innovációs és formatervezési határainak feszegetésével egy teljesen új megközelítést kínál a sportos elektromos járművek terén. Az […]
Ausztriában a gyorshajtást nagyon komolyan veszik. Nem csak a bírságok mértéke tud fájdalmas lenni, hanem bizony az autó elvesztése is. És bizony az ottani hatóságokat az sem érdekli, ha éppen egy hárommillió eurós Bugattiról van szó.
Az Aston Martin Valhalla a brit gyártó eddigi leginkább vezetőközpontú szuperautója lesz, amelynek brutális teljesítményéről egy 4,0 literes V8-as biturbó motor és három elektromos egység gondoskodik. Az eredmény 1.064 lóerő, ami érdekes módon pontosan megegyezik a Chevrolet Corvette C8 ZR1 teljesítményével. Utóbbi viszont elektromos rásegítés nélkül, egy 5,5 literes, duplaturbós LT7-es V8-assal hozza ezt a számot.
A dörgicsei Kaáli Autó-Motor Múzeum eddig is világszínvonalú felhozatalt tudott prezentálni, ám most még egy szinttel magasabbra helyezik azt a bizonyos lécet. A Can-Am versenyszéria egy igazi legendája, a McLaren M8C is képviselteti most már magát a múzeum tárlatában.
A Bugatti ügyfelei már elkezdték konfigurálni Tourbillon modelljeiket, így a gyártó most bemutatott egy vadonatúj csomagot hozzá Équipe Pur Sang néven. A francia kifejezés „telivér csapatot” jelent, és a csomag a Bugatti teljesítményének és motorsportörökségének vizuális kifejeződése.