Az eddigi legizmosabb Evora-változatot mutatta be a Lotus: a GT430 kódnevének megfelelően 430 lóerős.
Az eddigi legizmosabb Evora-változatot mutatta be a Lotus: a GT430 kódnevének megfelelően 430 lóerős.
Miután kínai kézben került a Lotus, valószínűleg az ázsiai országban kezdik majd meg az új, 2020-as Elise gyártását – ezt valószínűsítette nemrég az új tulajdonos.
A Lotus nem tud leállni: mindig újabb és újabb, egyre erősebb verziót mutat be a már egyébként igencsak korosodó Elise-ből. Íme a legújabb, 250 lóerős változat, a Cup 250!
Visszatér a Lotus az aktívan fejlesztő gyártók sorába – jelentette ki nemrégiben egy nyilatkozatban a cég vezetője. A brit sportkocsi márka üzleti eredménye 20 év után végre nyereségbe fordult, így a tulajdonos már szán pénzt új modellek piacra dobására. Először az új Elise mutatkozik be, majd talán egy SUV is érkezhet.
Brutális külsejéhez méltó menetteljesítményekre képes a Lotus újdonsága, az Exige Sport változata: a 380 lóerős szörnyeteg 3,7 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra.
Bár a Lotus mindig is a könnyű építésű, remekül kezelhető, fürge sportkocsikkal hódította vevőit, még ők is mindig találnak javítanivalót a modelljeiken. Most az Evora 400-ból kínálnak könnyebb változatot – de talán átestek a ló másik oldalára…
Várhatóan 2020-ban lép piacra a Lotus sikeres belépő-modelljének új sorozata. Az Elsie második sorozata még nagyobb vezetési élményt kínál.
Új, még sportosabb Evora-változattal rukkol elő a Genfi Nemzetközi Autószalonon a Lotus.
Majdnem kétezer kilométernyi nyúzópróbának vetették alá a Lotus legújabb, egyben legfürgébb és legdrágább sportkocsiját.
Húsz évvel ezelőtt könnyű és kicsi sportautót mutatott be a frankfurti autószalonon a Lotus, az Elise pedig azóta is meghatározza a brit márka kínálatát.