A Skoda az idei Genfi Autószalonra egy világpremierrel készül. Az új SUV modellről pontos információkat még nem közöltek, az első hangulatfokozó kép viszont már megérkezett róla.
A Skoda az idei Genfi Autószalonra egy világpremierrel készül. Az új SUV modellről pontos információkat még nem közöltek, az első hangulatfokozó kép viszont már megérkezett róla.
Hivatalosan bemutatkozott a Skoda Scala, a Rapid utódja. Alapáron gazdag felszereltség és vonzó forma jellemzi.
Alig egy hét van hátra a Skoda Rapid utódjának szánt Scala leleplezéséig, így egyre többet mutatnak meg belőle a gyáriak. Most álcázás nélkül kapunk képet a belsőről, a kocsi külseje azonban még össze van firkálva.
A hivatalos leleplezés előtt elkezdte szivárogtatni a Skoda az új Scala részleteit. Ebben a körben a műszerfalra vethetünk egy pillantást.
A Skoda a Fabia kínálatába is beillesztette a ScoutLine, azaz a földutakra szánt kivitelt. Van azonban egy kis turpisság a húzásban: semmivel sem lett jobb a terepen, mint eddig.
Pár napja már beszámoltunk arról, hogy a Scala váltja majd a Skoda palettáján a Rapidot, most viszont újabb információkat és néhány képet dobott köztudatba a gyártó.
A Skoda a Kodiaq családot bővítette ki egy kupésított változattal GT néven. Szokták mondani, hogy ez túl szép, hogy igaz legyen, így csak Kína kap belőle, mi nem.
A Skoda Rapid megpróbált sikeres lenni az alsó-középkategóriás modellek között, ám ez mérsékelten sikerült neki. Nem is erőltették tovább a gyáriak, inkább előröl kezdik az egészet.
Idén tanulmány szinten láthattuk, ám jövőre már a végleges változattal jelentkezik a Skoda a kisméretű SUV modellek piacán.
Az Audi és a Volkswagen modellek esetében már szinte megszokottá vált a feláras extraként rendelhető teljesen digitális műszerfal, ám most már a Skoda vásárlók is élhetnek ezzel a lehetőséggel.