A bajorok legújabb sportkupéja alaposan kiverte sokaknál a biztosítékot a merész dizájnjának köszönhetően. Ahhoz viszont kétség sem férhet, hogy vinni fogják, mint a cukrot. Most már azt is tudjuk, hogy mennyiért.
A BMW az új 4-es generációval elérte azt, amit szeretett volna eredetileg, azaz hogy a négyajtós 3-as szériától első pillantásra meg lehessen különböztetni. Ezzel együtt azt is elérték, hogy már a hivatalos leleplezés pillanatában sok rajongót magukra haragítsanak a kimondottan bátor új orr kiképzésnek köszönhetően. Félreértés ne essék, mint minden újszerű formai megoldást, a gigantikus BMW veséket is egyre elfogadottabbá teheti az idő és a megszokás, de nem szabad elfeledkezni azokról a vásárlókról sem, akik már most rajonganak érte. Már pedig vannak szép számmal ilyenek is, sőt, a nagy felvásárló piacok számára (főként a legfontosabb piacnak számító Ázsiában) kimondottan kedvező lehet az új megjelenés.
Nálunk inkább a kiváló műszaki tartalom és a kimondottan modern és gazdag felszereltség fogja eladni, ráadásul már azt is tudjuk, hogy milyen árcédulával. Megérkezett ugyanis a hivatalos árazás, melyben egyelőre az „alap” változatok szerepelnek, az M4 még nem.
Ez pedig úgy néz ki, hogy a belépő szintnek számító 184 lóerős 420i 13,6 millió forintos összegért vásárolható meg, míg a 258 lóerős 30i kivitel már 15,3 millió forintba kerül. A benzines paletta csúcsán az M440i xDrive trónol 374 lóerős teljesítménnyel és 20,4 millió forintos induló árral. A dízel paletta egyelőre csak egytagú, de a 190 lóerős 420d változatot kérhetjük összkerék meghajtással, illetve anélkül is. Ettől függően beszélhetünk 14,5 vagy 15,2 millió forintos árcéduláról.
Fontos azonban kihangsúlyozni, hogy ezek csak az induló árak, azaz az extralistával túl bátran bánva könnyen még egyszer rá lehet tetetni az autó árát a kiszemelt változatra. De hát mikor volt olcsó egy új sportos BMW? A válasz: amióta a bajor márka létezik, ilyen még nem fordult elő!