A ráncfelvarrás keretében megkapta az új turbómotorokat a Porsche 911 Carrera négykerékhajtású szériája is.
Szeptember elején számoltunk be arról, hogy új turbómotort kapott a Porsche 911 Carrera alapváltozata, de a márka nem állt le termékei ráncfelvarrásával. A jövő hónapban, Los Angelesben mutatkozik be hivatalosan a Carrera 4 és 4S kupé és kabrió változata, valamint a Targa 4 és 4S frissített verziója. Az alapmodellnél szélesebb karosszériájú, négykerékhajtású 911-es modellek hasonló változásokon estek át, mint szeptemberben bemutatott hátsókerékhajtású testvéreik. A legszembetűnőbb apró módosítás az új első lökhárító, amely szabályozza a féktárcsákhoz és az elől elhelyezett hűtőkhöz jutó levegő mennyiségét. Új a lámpaburák mintázata is, nagyobb a visszapillantó tükrök burkolata és újak a kilincsek. Átformálták a farmotor fölső légbeömlő nyílását, más lett a hátsó lámpák dizájnja, és a hátsó lökhárító is új: ennek az a szerepe, hogy hatékonyabban terelje el a forró levegőt a motor környékéről.
A szemmel alig észrevehető változások mellett azért fontosabbakra is sor került: a négykerékhajtású modellek is megkapták a Carrerában korábban bemutatott turbó motort. A Carrera 4-ben és a Targa 4-ben a régebbi 3,5 literes, hathengeres, 350 lóerős szívómotort háromliteres, szintén hathengeres, 370 lóerős ikerturbósra cserélték. A Targa 4S-be és a Carrera 4S-be pedig ugyanannak az erőforrásnak a 420 lóerős változatával váltották le a korábbi 3,8 literes hathengeres szívómotort – ami szintén 20 lóerős többletet jelent a gyakorlatban. Lehet, hogy ez nem hangzik túl soknak, de a teljesítménynél nagyobb mértékben, 60-60 Nm-el nőtt a nyomaték mindkét motorváltozat esetében az előzőhöz képest, ez pedig érezhetően javította a dinamikát. Ez az adatokban is megmutatkozik: a PDK-váltóval és Sport Chrono csomaggal szerelt 911 Carrera 4 mindössze 4,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, ami 0,4 másodperces javulást jelent az előző változathoz képest. Az izmosabb változat 0,3 másodpercet javított a sprint-eredményén, így 3,8 másodperc alatt éri el a százas tempót. Ugyanakkor az új motorokkal nem csak fürgébbek, hanem takarékosabbak is lettek a sportkocsik, hiszen a gyártó szerint átlagosan egy literrel csökkent a fogyasztásuk.