A Volkswagen bemutatta az új, az eddigieknél jóval egyszerűbb emblémáját. Legalább fél év kell, mire teljesen le tudják mindenhol cserélni a régit.
A Volkswagen a Frankfurti Autószalonon nem csak új autókkal, hanem bizony egy teljesen új márkaarculattal is borzolja a kedélyeket. Megváltozott, vagyis inkább egyszerűsödött az eddigi embléma.
Akárcsak a Lotus esetében, most is legfőképpen a 3D hatás teljes megszüntetéséről van szó. Nincs keret, csupán a puritán körbe foglalt V és W, ráadásul a márka történetében először az utóbbi alja nem éri el a kör alsó részét. Az új dizájn
A bemutatással egy időben a márka főhadiszállásán is azonnal felbukkant az új embléma, a kereskedésekben pedig a következő héten kezdődik meg a csere. Azt azért tudni kell, hogy ez utóbbi minimum egy fél évig tartó folyamat, hiszen a VW 154 országban van jelen, ami több mint 10 ezer kereskedést és 70 ezer logót jelent világszerte.