Bemutatták az F-Line sorozat tisztán elektromos változatait, amelyek jól szemléltetik, hol tart ma az elektromos hajtástechnika a teherautók világában.
Megjelenésükben alig különböznek a dízelmotoros kivitelektől, és teljesítményben is hasonló szinten állnak. A hátsó tengelyt hajtó villanymotor 415 lóerős folyamatos teljesítményre képes, csúcson pedig akár 523 lóerőt is lead. Az energiát négy, egyenként nettó 78 kWh kapacitású akkumulátorcsomag biztosítja, amelyek összesen nagyjából 300 kilométeres hatótávot tesznek lehetővé. Ennél hosszabb utakra viszont nem igazán érdemes vállalkozni, mivel a maximális, 285 kW-os egyenáramú töltés mellett is minden 300 kilométer után körülbelül egyórás töltési szünetre van szükség.
Készül egy kisebb akkukapacitású változat is, három akkumulátorral és körülbelül 250 kilométeres hatótávval. Ennek csúcsteljesítménye 315 lóerő, a töltési teljesítmény pedig arányosan csökken, így a szükségszerű töltési megállók továbbra is meghaladják az egy órát.
Rövidebb távú szállítási feladatokra ugyanakkor kiváló alternatíva lehet a Törökországból érkező elektromos Ford teherautó: különösen városi környezetben bizonyulhat előnyösnek, ahol a rendelkezésre álló hatótáv akár több napra is elegendő.








