A vietnámi VinFast éppen komoly globális terjeszkedésben van, így érthető módon fontosnak tartja felhívni a leendő elektromos vásárlókat, hogy minőséget kapnak a pénzükért. Ezért, ha baj van a garanciális időszakban, fájdalomdíjat fizetnek a vásárlóknak.
Ha egy új márka felbukkan a piacon, akkor érthető módon a kezdeti időkben nem igazán bíznak benne a vásárlók. Tudja ezt a vietnámi VinFast is, amely éppen Amerika és Ázsia meghódítására törekszik. Éppen ezért ki is dolgoztak egy új módszert, mellyel megpróbálják meggyőzni a vásárlókat, hogy megbízható az autójuk: ha probléma merülne fel, ők fizetnek a tulajdonosoknak.
Ezt Amerikában például úgy kell elképzelni, hogy három kategóriát határoztak meg a gyáriak. Az első kategória, ha olyan probléma merül fel, ami az autó működését nem befolyásolja, de a tulajdonosnak kellemetlen, akkor minden megjelölt és bizonyított hibáért 100 dollár üti az ember markát.
A második kategória, ha a járgány tényleg lerobban. Ekkor az ingyenes szerviz mellé 300 dollár jár fájdalomdíjként. A harmadik eset pedig, ha az autó lerobban, és nem tudják három nap alatt megjavítani. Ekkor is jár a már említett 300 dollár, illetve a negyedik naptól minden egyes szervizelési nap után még 100 dollár. Fontos azonban, hogy a napi 100 dolcsi a ténylegesen szervizeléssel töltött napok után jár, az nem játszik, hogy megcsinálják az autód, de te csak két hónap után viszed el a szervizből és várod a busás vagyonokat a parkoltatásért.