Ahogy már korábban is ígérte, a Lotus benzinmotort épített tisztán elektromosnak szánt modelljei egyikébe. A Lotus For Me ránézésre azonos az Eletre SUV-val, a különbség a konnektoros hibrid hajtásrendszer, amelybe kétliteres, turbós négyhengeres benzinmotor kerül, két villanymotorral kombinálva. Így összesen 952 lóerő mozgathatja az 5,1 méter hosszú, 2,6 tonnás autót. A gyorsulás százig 3,3 másodperc alatt lehetséges.
A For Me továbbra is használható csak elektromos üzemmódban, ilyenkor a 70 kWh-s akkucsomag energiája legfeljebb 420 km-re elegendő. Az akkumulátor ráadásul nagyon gyorsan tölthető egyenáramról, 30-ról 80%-ra állítólag 8 perc alatt, de a lényeg az, hogy ha nincs a közelben töltő, ez a Lotus akkor is továbbmehet.
A hibrid Lotus viszonylag gyors megjelenése annak köszönhető, hogy a For Me lényegében egy az egyben kapta meg a Geely egy másik modelljének, a Zeekr 9X-nek a hajtásrendszerét, így az autó típusengedélyeinek beszerzése több időt vett igénybe, mint maga a fejlesztés.








