A BMW online rendszerben leplezte le az 5-ös széria modellciklus közepi ráncfelvarrását. Mild hibrid rendszerrel és elegánsabb részletekkel köszönt be a megújulás.
A BMW online rendszerben leplezte le az 5-ös széria modellciklus közepi ráncfelvarrását. Mild hibrid rendszerrel és elegánsabb részletekkel köszönt be a megújulás.
A Fiat vezérigazgatója árulta el, hogy ugyan sikeresnek mondható a Tipo piaci szereplése, de elkerülhetetlennek látszik egy SUV verzió létrehozása is. Hogy miért? Mert manapság abban van a pénz!
A koronavírus járvány miatt bevezetett „home office” rendszer sokak számára nem működhet hosszú távon, viszont vannak olyan munkák is, ahol ez akár a jövőt is jelentheti. Mint a Mercedes és az irodai dolgozók esete.
Az amúgy is folyamatos nehézségekkel küszködő Aston Martinnak nem jött jól a világjárvány. Be is zuhantak alaposan a részvények, ami Andy Palmer vezérigazgató széképe került.
A világ legnagyobb autókölcsönző hálózatát lényegében padlóra küldte a koronavírus járvány. Akkora adósságot halmoztak így fel, hogy már nem tudnának újra talpra állni, ezért csődöt jelentettek és elárasztják használt autókkal a piacot.
A német legfelsőbb bíróság gyakorlatilag öt évnyi huzavona után hozott precedens értékű ítéletet a Volkswagen dízel botrány ügyében. A német márkának Németországban vissza kell vásárolnia a csalós szoftverrel árult autókat, de csak ha a tulaj azt kéri és akkor is a megtett kilométer függvényében.
Ami egykor egy közkedvelt Volkswagen típus volt, az ma már egy önálló almárka a kínai vásárlók számára. Ez annyiban változhat meg, hogy a gyártó Európában is szerencsét próbálhat a tervek szerint, ezzel konkurenciát állítva a Dacia számára.
Belépett a modellautók piacára is a Rolls-Royce egy elképesztően kidolgozott 1:8-as méretarányú Cullinan modellel. Tetszetős darab, de főként az ára miatt nem lesz ott sok gyűjtő polcán a jövőben.
Mint megannyi gyártó, a Ford is megcsúszott bizony az eredeti tervekhez képest a koronavírus okozta leállások miatt. Az elektromos Mustang Mach-E csak jövőre érkezik meg Európába.
Már többször is írtunk a Nissan csődelkerülő gazdasági tervezetéről, melynek hatásaként évi 3 milliárd dollárt szeretnének megspórolni. Sejthető volt, hogy lesznek elbocsátások is, de a most kiszivárgott információk mindenkit megleptek.