Nem mondhatni, hogy elsiette a Morgan a modernizálást, ám mivel klasszikusnak kinéző autókat gyártanak még ma is, elnézhető, hogy a mai napig acélvázra építették az autóikat. Jövőre viszont jön az új korszak és az alumínium platform.
Nem mondhatni, hogy elsiette a Morgan a modernizálást, ám mivel klasszikusnak kinéző autókat gyártanak még ma is, elnézhető, hogy a mai napig acélvázra építették az autóikat. Jövőre viszont jön az új korszak és az alumínium platform.
Akinek nem feltétlenül van szüksége az összkerék meghajtásra, az is kérhet mostantól Opel Grandland X-et hibrid változatban.
A Nissan hivatalosan is bejelentette a 2020-as modellévre érvényes Leaf frissítését. Okosabb lett a kis elektromos, de a látványon is csiszoltak egy keveset.
Ma még szokatlan lépés egy költséghatékonyságra kihegyezett márka esetében, ám a Dacia tényleg elektromos autót akar piacra dobni Európában, ráadásul nem is olyan sokára.
A Jeep 2022-ig szeretné az összes modelljét valamilyen szinten villanyosítani. Nagy hibrid dömpingre számíthatunk.
A Nikola hivatalosan is bemutatta az első elektromos kamionját, mely egyszerűen csak Tre néven kerül a szalonokba. Az Iveco adta az alapokat.
A Honda vezetése megelégelte az elmúlt évek botlásait, így maga Takahiro Hachigo elnök vezérigazgató jelentett be drasztikus változásokat. Az új irány: egyszerűsödni kell.
A bolognai reptéren állt munkába egy Lamborghini Huracan. Nem ez az első alkalom, hogy egzotikus sportkocsival terelgetik a repülőket arrafelé.
Robotruhát kaptak az Audi gyárban dolgozók, hogy komfortosabb munkakörnyezetben tudjanak tevékenykedni.
A Porsche alábecsülte a vásárlók lelkesedését az elektromos Taycan kapcsán, így egyre hosszabb várólistára számíthat, aki most rendeli be.