
Immár ötven éve annak, hogy megjelent a piacon az első Nissan GT-R. Az ünneplés indokolt, bármennyire is visszafogott.
Immár ötven éve annak, hogy megjelent a piacon az első Nissan GT-R. Az ünneplés indokolt, bármennyire is visszafogott.
Bemutatkozott az orosz Aurus paletta legújabb tagja, a kabrió. Természetesen egy katonai parádén láthatta a nagyközönség először Putyin luxuskabrióját.
Tobias Moers, a Mercedes-AMG vezetője erősítette meg, hogy az SL nem jut a palettáról törölt SLC sorsára, azaz lesz új generáció. Erősebb és komolyabb lesz, mivel azt már teljes mértékben az AMG tervezi meg.
A Jaguar vezető dizájnere egy interjúban tért ki arra, hogy az elektromos modelleknek egyre hangsúlyosabban kell uralniuk a palettát, ez viszont nem jelentheti a hagyományos szedánok eltűnését.
A jövő technológiáját úgy mutatja be a Citroen egy hónap múlva, hogy közben a múlt előtt is tiszteleg. Egy elektromos önvezető tanulmányt fognak bemutatni, melynek most még csak az emblémáját mutatják meg.
A Ford bejelentette a Performance csomagot, mely többek között a négyhengeres Ecoboost motort erősíti meg a Mustang orrában.
Tavaly mutatkozott be tanulmányként, most viszont végre széria változatban is itt a Porsche 911 Speedster. Semmit sem vesztett a bájából, most is az egyik legkívánatosabb autó a világon.
A kínai Aiways egy olyan családi autó tanulmányt mutatott be, melyben mesterséges intelligencia figyeli az emberek reakcióit, a hátul ülő gyerekekre pedig egy tetőn mozgó robot vigyáz.
Az európai után a világ Év Autója címet is megnyerte a Jaguar I-Pace. Ha ez nem lenne elég, még két másik kategóriában is győzedelmeskedett az elektromos SUV.
Miután alapjaiban formálta át a hibrid autók világát, most az elektromos autók piacán is szerencsét próbál a Toyota a C-HR teljesen villanyos változatával.