Kevés olyan modell van a világon, melynek annyian követik a pályafutását, mint a Porsche 911-nek. Mindenki szereti, mindenki vágyik legalább egy példányra, ráadásul a most bemutatott legújabb generáció csak tovább fokozza ezt az érzést.
Kevés olyan modell van a világon, melynek annyian követik a pályafutását, mint a Porsche 911-nek. Mindenki szereti, mindenki vágyik legalább egy példányra, ráadásul a most bemutatott legújabb generáció csak tovább fokozza ezt az érzést.
A Toyota Los Angelesben mutatta be a Prius modellfrissítését. Stabilabb akkumulátor csomagot és összkerék meghajtást hozott a beavatkozás.
A BMW a Los Angeles Auto Show keretein belül leplezte le a Vision iNext tanulmányt, mely egy elektromos önvezető SUV. A gyáriak elmondták, hogy 2021-ben már a kész modellel fognak jelentkezni.
Egy igen érdekes koncepciót mutatott be az Audi az Airbus és az Italdesign közreműködésével. Egy önvezető elektromos autóról van szó, mely képes személyszállító drónként is üzemelni.
A Fiat nagyon nem akar új generációt fejleszteni az 500-asnak, viszont azt sem lehet mondani, hogy nem törődnek vele. Szinte minden hétre jut egy speciális széria, most egy cipőgyártó céggel álltak össze.
Az Audi egyelőre csak tanulmány szinten, de Los Angelesben már megmutatja a második elektromos modelljét. Ez most nem egy SUV lesz, hanem bizony egy sportos szedán.
A Land Rover lerántotta a leplet az Evoque második generációjáról. Lényegében a Velar kistestvérét tisztelhetjük benne.
A Mercedes olyannyira készül már az önvezető autók korszakára, hogy már azokat a jelzőfényeket tervezgetik, melyeknek köszönhetően a gyalogosok kiismerhetik a gép szándékait.
Az Alfa Romeo a Stelvio QV-vel állította be tavaly a leggyorsabb SUV modell rekordidejét a Nürburgringen. Egészen eddig az olaszok voltak a leggyorsabbak, ám jött a Mercedes és borult a bili.
Az európai Év Autója zsűri nyilvánosságra hozta az idei döntősöket. Igencsak sokszínű a hét modellből álló lista.