Kocsi.hu: a bizalom az átláthatóságnál kezdődik

Transzparens hirdetési feltételek, a jogszabályoknak maradéktalanul megfelelő folyamatok, biztonságban kezelt adatok – ezzel az etikus, normakövető működésével teljesen kiszámítható környezetet teremt partnereinek a hirdetések számában Magyarország vezető online gépjármű hirdetési oldalává avanzsált Kocsi.hu.

Gyakran éri az a kritika az online hirdetési szektort, hogy a rendkívül dinamikus növekedéshez nehezen átlátható feltételek, bonyolult előfizetési struktúrák vagy nehezen értelmezhető díjak párosulnak. Ezért figyel oda 2018-as indulása óta a Kocsi.hu a felhasználói élményre és a teljes jogi megfelelésre. A platform fejlesztése során elsődleges az adatkezelési, versenyjogi és fogyasztóvédelmi szempontoknak való megfelelés, ahogy az átlátható díjszabás és a korrekt tájékoztatás is alapkövetelmény náluk.

Mennyi? Annyi!

„A felhasználó már a hirdetés feladásakor pontosan látja, milyen szolgáltatásért mennyit fizet, az árazás pedig könnyen áttekinthető az oldalon.” – hangsúlyozza Hanczár Zsolt, a Kocsi.hu ügyvezető igazgatója. A platform összes szerződéses folyamata szigorú jogi ellenőrzésen ment át, hogy a legszigorúbb fogyasztóvédelmi és adatbiztonsági normáknak is megfeleljen. A Kocsi.hu célja a tisztességes és átlátható működés mellett, a hirdetők számára hosszú távon is megfizethető árazás biztosítása. A hirdetésfeladás a magánszemélyek számára képekkel is ingyenes. Ezt fontos hangsúlyozni, mert ma már ez nem minden piaci szereplőnél alapvetés.

A rendszer különösen kényelmessé és egyszerűvé teszi a hirdetésfeladást: a  gépjárműmodell és típus megadásával a hirdetett autó adatai automatikusan betöltődnek a folyamatosan frissülő adatbázisnak köszönhetően. Így a hirdetés feltöltése gyors, pontos és minimális utánjárást igényel.

Kiemelt előnyt jelent a könnyen elérhető, közvetlen ügyfélszolgálat, amely minden felmerülő elakadásnál segítséget nyújt. Emellett egy AI-alapú hirdetésszöveg-generáló rendszer is támogatja a hirdetőket a professzionális hirdetés létrehozásában. Akár 50 darab nagy felbontású kép és 360°-os belső nézet is feltölthető, így a jármű minden részlete bemutatható a potenciális vevők számára.

 

Az adatbiztonságban sincs helye a kételynek

A platform működése során kiemelt figyelmet fordítanak a személyes adatok védelmére. A Kocsi.hu rendszere megfelel a vonatkozó európai adatvédelmi előírásoknak, amit folyamatos informatikai felügyelet és szakmai támogatás biztosít.

 

A bizalom és az egyszerű kezelhetőség

A fogyasztói döntésekben ma már egyre nagyobb szerepet játszik a bizalom. A Kocsi.hu felhasználói pontosan tudhatják, mire számíthatnak: egy világos, biztonságos és jogkövető rendszerre, ahol nincsenek rejtett költségek és kellemetlen meglepetések. Ez az a működési modell, amely nemcsak üzletileg sikeres, hanem hosszú távon is fenntartható. A felhasználók azért választják a Kocsi.hu-t, mert egy olyan hirdetési környezetet keresnek, ahol a tisztesség, az átláthatóság . A platform célja, hogy az etikus és szabálykövető működés a digitális hirdetési piacon minden szereplő számára természetes normává váljon.

 

A Kocsi.hu-ról:

A jelenleg mintegy 154 ezer élő hirdetést tartalmazó Kocsi.hu portál impresszív növekedést produkál: az oldal havi megtekintése 25 százalékkal, az aktív felhasználók száma pedig 35 százalékkal emelkedett egyetlen év alatt. A legutóbbi kampány és az erősödő Google-jelenlét hatására a magánszemélyek által feladott hirdetések száma több mint kétszeresére nőtt az elmúlt félévben.

A Kocsi.hu a nyári fesztiválszezont is kihasználta: saját színpaddal, ajándékokkal és a népszerű szerencsekerékkel vett részt egyebek mellett a Debrecen Drive-on és a Campus Fesztiválon, ahol több ezer érdeklődővel találkoztak személyesen a portál képviselői.

A Kocsi.hu most futó új kampánya mesterséges intelligenciával dalt generál az eladó járművek hirdetéseiből, így a jármű állapota és jellemzője zenés formában is életre kel.
A szolgáltatás célja, hogy az autó-, teherautó- és mezőgazdasági géphirdetésekből egyéni, könnyen megosztható tartalom szülessen, amely frissebb, kreatívabb módon szólítja meg a vevőket.