A Mazda Párizsban jelentette be, hogy most már biztos, hogy vissza tér a 2012 óta halottnak hitt bolygódugattyús motor. Más lesz a szerepe, mint régen volt.
A Mazda Párizsban jelentette be, hogy most már biztos, hogy vissza tér a 2012 óta halottnak hitt bolygódugattyús motor. Más lesz a szerepe, mint régen volt.
Már csak pár hónap választja el az autós világot attól, hogy a Genfi Autószalonon a kicsi japán gyártó bemutassa a formabontó, új Mazda3-ast. Ez még önmagában egy olyan hír, amely felett hajlamosak vagyunk elsiklani, pedig azon felül, hogy a teljesen új SkyActiv-Vehicle Architecture platformra (SVA) épül – amely a japán gyártó csúcstechnológiáját használja -, még igazi fricskát mutat mindazoknak, akik rövid távon az elektromos hajtásban látják az autóipar jövőjét.
Elképesztően sportos, mégis tágas és praktikus belterű a most leleplezett Mazdai Kai, amely a jelenlegi 3-as sorozat váltómodellje lesz 2019-ben.
Nincs jó évük az idén az autóipar főszereplőinek: az egyre több márkát érintő dízelbotrány illetve a légzsák-ügy után itt egy újabb balhé!
Hazai pályán, a tokiói autószalonon mutatja be a Mazda a következő generációs 3-ast.
A legkisebb piaci szegmenst sem kívánja lefedetlenül hagyni a Mazda: ezt jelzi egyértelműen a most debütált CX-8-as, amelynek európai forgalmazása egyelőre kétséges.
Van egy korosodó MX-5-öse és némi pénze? A Mazda most gyári újat varázsol belőle. Igaz, csak Japánban.
Immár hivatalos: összebútorozik a Toyota és a Mazda. Vagyis közösen nyitnak egy gyárat az Egyesült Államokban, és ezentúl együtt folytatják az elektromos hajtáslánccal kapcsolatos fejlesztéseiket.
Véletlenek nincsenek, a sikerhez olyasmit kell nyújtani, amit mások nem tudnak. A Mazda MX-5 sikerének titka, hogy kivételes élményt nyújt, mégis könnyen fenntartható. Ráadásul megbízhatóságára sem lehet panasz.
Hahó, megjöttünk! – ezt kiabálja a Mazda újdonsága, a CX-5. Ezt nem csak úgy kell érteni, hogy ha megérkezünk vele valahová, akkor biztosan megnéznek bennünket vele. Hanem úgy is, hogy lassan a Mazda is megjött oda, ahová jó ideje törekszik: a prémiumkategóriába. Az elsők között volt szerencsénk próbára tenni az autót.