
Bár pár éve még hallani sem akart a Volvo a kisméretű autókról, a helyzet azóta gyökeresen megváltozott.
Bár pár éve még hallani sem akart a Volvo a kisméretű autókról, a helyzet azóta gyökeresen megváltozott.
Drasztikus lépésre szánja el magát a Volvo, hogy megelőzze a gyorshajtásból adódó haláleseteket. 2020-tól minden autójuk maximum 180 kilométeres óránkénti sebességgel hajt majd.
Alig telt el egy év, hogy a Volvo elektromos-prémium brandje bemutatkozott a csodás Polestar 1 kupéval, máris itt a második típus, a – nem túl fantáziadús – kettes. És van mit nézni ezen is. Február 27-én mutatják be és több, mint ígéretesnek tűnik.
A Polestar 2 leleplezése a Genfi Autószalonon várható, ám kedvcsinálónak egyre több részletet villant meg már most a svéd gyártó. Az autó saját kijelzőjén nézhetjük meg először felülről.
A Volvo V40 jelenlegi generációja még ebben az évben kifut, a következő pedig egy teljesen más szegmensben áll versenybe a vásárlók kegyeiért. Így szorítja ki az SUV mánia a többi modellt a kínálatból.
A Volvo kötelékébe tartozó Polestar jövő héten leplezi le a második modelljét, mely egyben az első tisztán elektromos autójuk lesz. Nagy teljesítmény és még nagyobb hatótáv jellemzi.
A Polestar bejelentette a második modelljét, mely a Tesla Model 3 ellenfelének készül. Ez lesz az első Androidos infotainment rendszerrel készülő Volvo.
A Volvo ugyan részt vesz az idei Los Angelesi Autószalonon, ám nem visznek magukkal egy autót sem.
A Volvo mindig is a biztonságával hívta fel magára a figyelmet. Természetesen a Polestar sem bukhat el ezen a fronton, így fontos volt a házon belüli tesztelés is. Az eredmények biztatóak.
Egyszerűen egyesnek hívják az első Polestar-modellt. A Volvo többé-kevésbé független leányvállalatának tetszetős sportkupéja a svédek technológiájára épül. Hibrid hajtásláncot kap majd, Kínában fogják gyártani és újfajta módon értékesítik.