A Mazda3 után a Mazda6-oson is végzett néhány változtatást a gyártó, amit túlzás lenne modellfrissítésnek nevezni, de kétségkívül jobb lett tőle az autó.
A Mazda3 modellfrissítése után a Mazda6 is megújult a következő modellévre. A japán gyártó középkategóriása nemrég már átesett a ráncfelvarráson, ezért az esetében nem beszélhetünk formai újdonságokról, de a technikája a kisebb testvérhez hasonlóan változott. Megjelent például a G-Vectoring Control, amely a kormányzás szögétől függően is szabályozza a motor nyomatékát, így javítja a menettulajdonságokat.
A 2 literes, 145 és 165 lóerős, illetve 2,5 literes, 192 lóerős benzinmotorok és a 2,2 literes, 150 és 175 lóerős dízelmotorok nem változtak, de az utóbbiak élénkebbé és csendesebbé váltak. Ehhez új nyomásszabályzó és rezgéskioldó rendszerek, valamint gazdagabb zajszigetelés és laminált első oldalablakok járulnak hozzá. A Mazda6-ban is új a kormánykerék és a műszeregység 4,6 colos színes képernyője, valamint a head-up display ebben is színessé és informatívabbá vált.