A Peugeot számított ugyan arra, hogy az e-208 helytáll majd az elektromos piacon, az viszont még őket is meglepte, hogy az előrendelések alapján minden ötödik eladott új 208 elektromos lesz majd.
A Peugeot ugyan már korábban is kínált elektromos autókat (elég csak az iOn-ra gondolni), az első teljes értékű villanyos modelljük az új 208-as palettába épül be e-208 néven.
Érthető módon bizakodva álltak már a kezdeti stádiumban az autóhoz a gyáriak, ám a mostani felmérések szerint jócskán alábecsülték a piac erejét. Az eredeti célkitűzés ugyanis évi 30 ezer példány volt, most viszont úgy tűnik, hogy könnyen meglehet a 60 ezres példányszám is, ami a tervezett 208 eladások ötödét tenné ki.
Az e-208 legnagyobb vonzóereje a 340 kilométeres hatótáv mellett, hogy csak elhanyagolható mértékben különbözik a belsőégésű motorral szerelt változatoktól. Ez az olyan vásárlók megszólításánál fontos, akik nem akarnak kitűnni a tömegből egy futurisztikus megjelenésű elektromossal, ám elfogadhatónak tartják a villanyautózást a mindennapokban.