Ha nem lenne elég az Audi RS6 és RS7 teljesítménye, akkor már az Audi is kínál megoldást a hatszáz lóerőnél is erősebb Performance kivitelekkel.
A Plus vagy Performance kivitelek mindig is a még erősebb modellváltozatokat jelölték az Audinál, és ez az új RS6 Avant és RS7 Sportback esetében sincs másként. A 4.0 TFSI teljesítménye ugyanis ezekben a modellekben 560 helyett 605 lóerő, a legnagyobb nyomaték pedig 700-ról 750 Nm-re növekedett. Az izmosításnak meg is lett az eredménye, hiszen a két típus 3,7 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, két tizeddel hamarabb, mint az alapmodellek, míg a kétszáz km/órás sebességet 12,1 másodperc alatt érik el, 1,4 másodperccel gyorsabban az eddiginél. A végsebességet korlátozó elektronikát úgy is be lehet állítani, hogy 250 helyett 305 km/órára legyen képes az autó.
A Performance modellek esetén a kormánykerékre került az üzemmód-választó kapcsolója, akárcsak az új Audi R8-ban. A Drive Select segítségével Auto, Comfort, Dynamic és Individual beállítások közül lehet választani, a dinamikus módban pedig a légrugózás 20 mm-rel leülteti az autót. Az RS6 Avant és RS7 Sportback is felismerhető a 21 colos könnyűfém kerekekről, a nagy légbeömlős lökhárítóról és a matt titánium színű hűtőmaszkról, amely alatt a Quattro felirat olvasható. Az Ascari pályáról elnevezett élénk kék fényezés pedig csak a Performance kivitelekhez választható.