Új, minden korábbinál izmosabb változatot dob piacra a Lotus az Evorából. A kőkemény verzió 430 lóerős.
Lehet, hogy a Lotus Evora széria lassan már öregszik, de a márka igyekszik mindig valami újjal előállni. A legfrissebb kiadás a GT430, amely kódjeléből viszonylag könnyen kikövetkeztethetően kereken 430 lóerős, és 356 km/h végsebességre képes. A brit szuper-sportkocsi mindössze 1248 kilogramm súlyú, így számos, nála sokkal erősebb vetélytársánál is nagyobb vezetési élményt és jobb menetteljesítményeket is kínál. Ebben persze nem csak nagy teljesítmény és a könnyű építési koncepció játszik fontos szerepet, hanem mindaz a sok versenysportokból átemelt extra is, amelyekkel felszerelték az autó. Az Evora GT 430-ban többek között négydugattyús, hűtött tárcsás fékrendszer, fokozatmentesen szabályozható kipörgésgátló, állítható Öhlins lengéscsillapítók és Torsen differenciálmű is van az autóban. A nagyobb végsebességet nem csak a plusz lóerőknek köszönheti az Evora legizmosabb kiadása, hanem annak is, hogy kicsit visszafogták a leszorító erőt generáló aero-csomag teljesítményét az autón. Az opciós lista nem túl hossz, és olyan extrákat tartalmaz, mint a negyvenezer forintos pohártartó vagy a 450 ezerért kérhető klíma, illetve a majdnem nyolcszázezerért kínált hatsebességes automataváltó.