Új sportcsomaggal dobta fel a Pagani a Huayra szuper-sportkocsit. A motor nem változott, de a kezelhetőség javult. És persze szebb is lett.
Immár négy éve dobta piacra az alig több mint félszáz főt foglalkoztató Pagani a legendás Zonda utódját, a Huayrát. A kis olasz manufaktúra szuper-sportkocsija kétség kívül a világ egyik leggyorsabb négykerekű járműve, és a szaksajtó emellett még a legszebb sportkocsinak is szokta nevezni a forintban kifejezve nagyjából 400 milliós árcédulával rendelkező csodát. Időközben azonban erősödött a konkurencia – mint arról beszámoltunk, az utóbbi három autószalonon több mint tucatnyi riválist mutattak be. Ezért az olaszok is felvették a kesztyűt, és egy újabb hatvanmillió forintos kiegészítő-csomagot is kínálnak az autóhoz. Ez néhány aero-módosítást is tartalmaz, amelyek még dögösebbé teszik az amúgy is szemrevaló sportkocsit. Ennél fontosabb azonban, hogy jelentősen áttervezték a futóművet is, így még jobban vezethető és stabilabb is lett a Huayra. És persze a súlyból is lefaragtak egy kicsit, amit többek között titán kipufogórendszer alkalmazásával értek el. Új padlólemezt és diffúzort is kapott az autó. Ugyanakkor a V12-es, 730 lóerős motor teljesítménye változatlan maradt, azt várhatóan csak a két év múlva esedékes következő fejlesztési csomag kiadásakor piszkálja majd kissé feljebb a gyártó. Persze a Huayrának így sincs oka szégyenkeznie, hiszen 3,2 másodperces százas sprint-ideje igencsak elismerésre méltó…