
Az elektromos autózás egyik nagy kérdése, hogy vajon mi lesz az akkumulátorokkal, ha le kell selejtezni őket. Itt az egyik lehetőség, például egy kemping utánfutót tökéletesen ki lehet szolgálni velük.
Az elektromos autózás egyik nagy kérdése, hogy vajon mi lesz az akkumulátorokkal, ha le kell selejtezni őket. Itt az egyik lehetőség, például egy kemping utánfutót tökéletesen ki lehet szolgálni velük.
Mivel már kínai tulajdonban van, egyértelmű, hogy ezen a piacon hangsúlyosabb lesz a jövőben a Lotus jelenléte. Épül az új gyár, de lesznek újabb típusok is.
Alig telt el egy év, hogy a Volvo elektromos-prémium brandje bemutatkozott a csodás Polestar 1 kupéval, máris itt a második típus, a – nem túl fantáziadús – kettes. És van mit nézni ezen is. Február 27-én mutatják be és több, mint ígéretesnek tűnik.
A Honda a Genfi Autószalonon mutatja be a teljesen elektromos városi kisautó koncepcióját. Néhány képpel betekintést nyerhetünk a jövő belső terébe.
Megérkeztek az első rajzok a Skoda villanyautó tanulmányáról. Technikai részletek még nincsenek, de legalább azt már tudni lehet, hogy nagyjából mire számíthatunk.
Két hónapon belül már másodszor csökkenti a Tesla a Model 3 induló árát. Az eladások növekedésével számolnak, ám eddig teljesen más irányba mozdult el a folyamat.
Utoljára 1946-ban hallatott magáról a Hispano Suiza, most viszont visszatérnek az autók piacára. Egy elektromos GT koncepciót mutatnak be a Genfi Autószalonon.
Nehéz év elé néz az autóipar, hiszen egyre jobban rendeződik át a piac, régi modellek kerülnek kukába. Van azonban, ami még mindig megunhatatlan és örök, ráadásul nem is SUV.
A Volkswagen a Genfi Autószalonon egy retro, ám mégis jövőbe mutató modellel is képviselteti magát. Visszatér a Buggy, ám csak és kizárólag elektromos kivitelben.
A kínai NIO elektromos autó gyártó állította be a villanyautók magassági rekordját. 5715 méter magasra mentek fel az ES8 modellel.