
Több évnyi fejlesztés után végre elkészült a Harley-Davidson első teljesen elektromos motorja. A LiveWire nem az egyetlen ilyen kétkerekű lesz a kínálatban.
Több évnyi fejlesztés után végre elkészült a Harley-Davidson első teljesen elektromos motorja. A LiveWire nem az egyetlen ilyen kétkerekű lesz a kínálatban.
A Biomega cég leginkább a dizájner biciklijeiről híres, ám a jelek szerint a jövőben szeretnének jelen lenni az autós piacon is. Igen távoli jövőről beszélünk még.
2018 májusában a bajor márka már megszellőztette a Pekingi Autószalonon legújabb villanyautó-koncepcióját, mely – nagy meglepetésre – az iX3 nevet kapta és a belsőégésű motorral szerelt X3 alapjaira épül.
A jövőre bemutatásra kerülő Kémesítve című rajzfilmben tűnik fel egy Audi, ami nem a filmes animátorok, hanem tényleg a német autógyár munkája.
A Bentley megerősítette, hogy már tervezik a márka első elektromos modelljét. Egyelőre nem derült ki, hogy sportkocsiban vagy SUV modellben gondolkodnak.
A Chevrolet az ötven éve kiadott első gyári dragsterje, a COPO Camaro előtt tiszteleg egy elektromos változattal. Hangtalan, de eszméletlenül gyors a jövő gyorsulási versenygépe.
A Peugeot vezérigazgatója jelentette be, hogy a márka életébe visszatérnek az igazi sport modellek is. Nem pont úgy, ahogy sokan számítanak rá.
A Porsche komoly mértékben rákapcsolt az elektromos autók gyártására. A Taycan jövőre érkezik, ám már most biztosított mindenkit a német gyártó, hogy lesz emelt hasmagasságú kivitel is.
Nem titok és nem is meglepő, hogy alig egy év alatt hatvan százalékkal nőttek meg az elektromos autó eladások világszerte, ezért a VW-konszern sem tolhatja tovább az elektromos típuscsalád bevezetését.
A Kia Niro elektromos és hibrid változata csak az első lépés volt, a koreai márka a teljes palettát megújítja pár éven belül. Jön a Ceed, a Sportage és a Sorento PHEV is.