
A világ legtöbb szuper-sportkocsiját megeszi reggeli az az elektromos kétüléses közúti rakéta, amelyet az Ariel készül csatasorba állítani. A P40 kódjelű 1200 lóerős zseb-szörnyeteg 2,4 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra.
Ariel, szuper-s
A világ legtöbb szuper-sportkocsiját megeszi reggeli az az elektromos kétüléses közúti rakéta, amelyet az Ariel készül csatasorba állítani. A P40 kódjelű 1200 lóerős zseb-szörnyeteg 2,4 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra.
Ariel, szuper-s
2019-ben dobja piacra az Aston Martin a márka első SUV-ját, a sportos DBX-et. Az eredeti elképzelésekkel szemben nem csak elektromos és hibrid hajtással készül majd, hanem V8-as és V12-es motorokkal is.
Újabb képeket tett közzé az Infiniti a kaliforniai Pebble Beach-en rendezett Concours d’Elegance kiállításon bemutatkozó tanulmányautójáról, amely az 1950-es évek F1-es versenyszivarjait idézi.
Immár hivatalos: összebútorozik a Toyota és a Mazda. Vagyis közösen nyitnak egy gyárat az Egyesült Államokban, és ezentúl együtt folytatják az elektromos hajtáslánccal kapcsolatos fejlesztéseiket.
Ahogy azt várni lehetett: a Model 3-as gyártásának megindulásának hírére újabb megrendelések árasztották el a Teslát.
Elindult a jövő útján a Maserati is: a Fiat/Chrysler csoport a napokban jelentette be, hogy az olasz sportkocsi márka minden modellje hibrid hajtásláncot kap a jövőben.
Elon Musk Tesla-vezér osztotta meg a twitteren a képet a gyártószalagról elsőként legördült Model 3-asról.
A Vanda név nem mondhat sokat még a leglekesebb autórajongóknak sem, ezért hadd kezdjük azzal: a most bemutatandó szuper-sportkocsit szingapúri pénzből fejlesztette a Williams f1-es istálló technológia részlege és Angliában gyártják. Vagyis a projekt komolynak hangzik.
Tegye fel a kezét, aki hallott már a Bollinger Motrosról! Nos, nem csoda, ha nem sokan jelentkeztek… De ez a helyzet hamarosan változhat. Az amerikai cég elektromos hajtású haszonterepjárója ugyanis könnyen a hadseregek egyik kedvenc járműve lehet az óceán mindkét partján.
Az elektromos autók nagyobb arányú terjedésének oka piackutatások szerint nem a relatíve drága vételáruk, sokkal inkább az, hogy korlátozott hatótávolságot képesek csak megtenni és hosszas töltést igényelnek. Hacsak nem töltik őket menet közben… Márpedig erre is lesz lehetőség hamarosan.