A Chevrolet az ötven éve kiadott első gyári dragsterje, a COPO Camaro előtt tiszteleg egy elektromos változattal. Hangtalan, de eszméletlenül gyors a jövő gyorsulási versenygépe.
A Chevrolet az ötven éve kiadott első gyári dragsterje, a COPO Camaro előtt tiszteleg egy elektromos változattal. Hangtalan, de eszméletlenül gyors a jövő gyorsulási versenygépe.
A Peugeot vezérigazgatója jelentette be, hogy a márka életébe visszatérnek az igazi sport modellek is. Nem pont úgy, ahogy sokan számítanak rá.
A Porsche komoly mértékben rákapcsolt az elektromos autók gyártására. A Taycan jövőre érkezik, ám már most biztosított mindenkit a német gyártó, hogy lesz emelt hasmagasságú kivitel is.
Nem titok és nem is meglepő, hogy alig egy év alatt hatvan százalékkal nőttek meg az elektromos autó eladások világszerte, ezért a VW-konszern sem tolhatja tovább az elektromos típuscsalád bevezetését.
A Kia Niro elektromos és hibrid változata csak az első lépés volt, a koreai márka a teljes palettát megújítja pár éven belül. Jön a Ceed, a Sportage és a Sorento PHEV is.
Az amerikai Bollinger cég azt a célt tűzte ki magának, hogy elektromos autókkal hódítja meg a terepjárók piacát. Itt a második modelljük, a B2, mely egy közel sem átlagos terep pickup.
Az elektromos autózás előre törésével elkerülhetetlen, hogy idővel a teherszállítás is áttérjen erre a megoldásra. A Ford és a DHL már meg is kezdte az átállást.
A PSA égisze alá tartozó Opel is megkezdte a modernizálást, már jövőre bemutatkozik a Corsa kisautó új generációja, ráadásul az elektromos kivitel is rendelhető lesz.
A Jeep a Renegade ráncfelvarrás mellett egy konnektorról tölthető hibrid variánst is bejelentett. Ez a modell már az FCA elektromos terjeszkedésének tudható be.
A Mercedes a jövő hajtásával kapcsolatban még több fronton is tartja magát. Természetesen egyre nagyobb szerepet játszanak az elektromos piacon is, ám a hidrogén meghajtást sem engedik még el egyelőre.