
Három év múlva vissza szeretne térni a világ legkomolyabb hosszútávú versenyére a BMW – méghozzá nem is akárhogyan!
Három év múlva vissza szeretne térni a világ legkomolyabb hosszútávú versenyére a BMW – méghozzá nem is akárhogyan!
Sosem volt igazán népszerű a Primera legutolsó generációja, a futurisztikusnak szánt középkategóriás Nissan ennek ellenére remekül beválik családi autónak.
Bevált a hazai utakon a Suzuki strapabíró kisautója, amely kedvező árával és megbízható műszaki tartalmával használtan is jó vétel.
Aki azt hiszi, hogy az Ariel Atom a tető- és szélvédő nélküli utcai versenyautók csúcsa, annak itt a felnőtt változat: a Rezvani Beast.
A világ legolcsóbb autója a Tata Nano, amely most új külsőt kapott, és a felszereltsége is bővült, hogy ne tűnjön olyan fapadosnak.
Csak rendelésre készül az amerikai Delahaye manufaktúrában a ’30-as évek legszebb modelljeit idéző Bugnaughty.
Kötelező lesz minden újonnan forgalomba helyezett autót felszerelni automatikus segélyhívó rendszerrel, amely a vezető beavatkozása nélkül is értesíti a hatóságokat, ha baleset érne bennünket. Egyesek azonban attól tartanak: a Nagy Testvér a rendszer segítségével figyelhet bennünket.
A Williams csapat hibrid-rendszerének energiatároló megoldását építik be a londoni buszokba.
Szédületes sebességgel mutatja be közúti sportautóit a McLaren: alig három héttel az 570S premierje után itt egy újabb belépőmodell, az 540C.
Tisztán elektromos hajtású és teljesen saját fejlesztésű sportkocsit mutatott be egy ezidáig alig ismert finn cég.