
A DS3 a Citroen új imidzs-modellje. Ennek sikerén múlik, mennyire hitelesen próbálnak ismét újító szerepkörbe helyezkedni. A kocsi kétség kívül egyedire sikerült. De vajon tényleg sportos? Majd meglátjuk!
A DS3 a Citroen új imidzs-modellje. Ennek sikerén múlik, mennyire hitelesen próbálnak ismét újító szerepkörbe helyezkedni. A kocsi kétség kívül egyedire sikerült. De vajon tényleg sportos? Majd meglátjuk!
Racionális modellnek szánta kompakt modelljét a Fiat, ez volt a Stilo előnye és egyben a hátránya is. A háromféle karosszéria közül mindenki megtalálja a neki valót.
Az Opel legkisebb autója igazából egy Suzuki, de a hasonló forma alatt más motort találhatunk, és a gyártása sem nálunk folyt. Városi kiskocsinak érdekes választás.
A nagyautók kategóriájának sportosabb képviselői közé tartozik a BMW 5-ös sorozata, a megjelenése idején még különösnek számító formája mára megszokottá vált.
Sosem volt igazán népszerű a Primera legutolsó generációja, a futurisztikusnak szánt középkategóriás Nissan ennek ellenére remekül beválik családi autónak.
Bevált a hazai utakon a Suzuki strapabíró kisautója, amely kedvező árával és megbízható műszaki tartalmával használtan is jó vétel.
Nem lett népszerű, ennek ellenére a takarékos családi autót keresők számára jó vétel lehet a Honda hibridautója, az Insight második generációja.
Ha az új évre spórolást terveztünk, akkor lehet, hogy a taxiszámláinkkal kezdenénk… Két hónapja már Budapesten is elérhető az Uber – a szolgáltatás, ami miatt a taxitársaságok Európa-szerte tüntetéseket szerveznek, mert veszélyben érzik megélhetésüket. Bár a közösségi taxizás nem újekeletű (pl. WunderCar), de mégis nagy durranásnak számít ez az applikáció. Néhányan már ki is próbálták azon frissiben, mi pedig összeszedtük a tapasztalatokat.