A Holden tíz évvel ezelőtt még csak úgy ontotta magából a V8-as motorokkal szerelt izomautókat Ausztráliában, majd az utóbbi időkben egyre kevesebb autót sikerült értékesíteni. Most megszületett a GM döntése: ennyi volt.
A Holden tíz évvel ezelőtt még csak úgy ontotta magából a V8-as motorokkal szerelt izomautókat Ausztráliában, majd az utóbbi időkben egyre kevesebb autót sikerült értékesíteni. Most megszületett a GM döntése: ennyi volt.
Az Audi éppen hogy letudta az e-tron elektromos SUV hivatalos premierjét, máris az erősebb S változatot készíti elő. Három elektromotort és 500 lóerő fölötti teljesítményt ígérnek a gyáriak.
Németországban több környezetvédő szervezet is tiltakozni kezdett, amikor megtudták, hogy a Tesla az új üzem felépítéséhez egy fél erdőt le akar tarolni. A bíróság döntött: mehet tovább a favágás.
A Honda nem játssza el azt, amit a Toyota, azaz a Type-R megjelölés nem lesz annyira univerzális, mint a GR a konkurenciánál.
A Cupra egyszerre két olyan versenyautóról rántotta le a leplet, mely az új Leon generációra épül fel. Nem csak az elektromos jövőre készültek fel a gyáriak, hanem a benzines versenyzés szerelmeseinek is tudnak újat mutatni.
A Peugeot leleplezte azt a modellt, mellyel a platósok piacára szeretne betörni. Nem világszinten, mert a Landtrek Európában nem lesz kapható.
Bár az első 24 órához képest valamelyest csökkent a lendület, de még mindig rengetegen fizetnek be előre a Tesla pickupjára. Már több mint 50 millió dollárt szedtek be 100 dolláros részletekben.
Amerikában a Mercedes elrajtoltatta a havidíjas feliratkozós rendszerét, mely fix havidíjas áron működik és egy bizonyos kategórián belül bármilyen autót kérhetsz érte mindennapi használatra. Akár AMG modelleket is, persze igen borsos áron.
Hivatalosan is megkezdődtek a Lotus Evija elektromos szupersportkocsi végső tesztjei. Nyáron indul a szériagyártás az angliai üzemben.
A General Motors vezetése alatt sorra vesztette el a piacait az Opel, most viszont a PSA mellett ismét virágzik a márka. Még Japánba is visszatérnek jövőre.