A Genfi Autószalonon a bajorok tovább bővítik az új 3-as széria hibrid kínálatát. Jönnek az összkerekes változatok is.
A Genfi Autószalonon a bajorok tovább bővítik az új 3-as széria hibrid kínálatát. Jönnek az összkerekes változatok is.
Számos újdonságot mutat be a Renault csoport a Genfi Autószalonon, ám a legérdekesebb talán az a két autó, amiről még jelenleg a legkevesebbet tudunk.
Az amerikai elnök tiszteletét tette az idei Daytona 500 futamon, és ha már ott volt, akkor a „szörny” becenévvel ellátott elnöki limuzinnal is gurult egyet a pályán.
A Nissan egy kis frissítésnek vetette alá a platós Navarát, de csak a csúcsnak számító N-Guard kivitelhez nyúltak hozzá. Nagyobb prémium és jobb használhatóság jellemzi mostantól.
A Toyota egyelőre nem árult el sokat az idei genfi újdonságáról, viszont kaptunk egy igencsak sokat mondó képet a leírások helyett. Bizony jön a Yaris alapokra felhúzott SUV, ami nem csak összkerekes lesz, hanem hibrid is.
Egyre komolyabb hatása van a koronavírus terjedésének az autóiparra. Most például a Fiat állította le a termelést a szerbiai üzemében, mert nem érkeznek Kínából alkatrészek.
A Toyota még idén tovább bővíti a teljesítményorientált palettáját. Ezen akció keretein belül kap GR változatot a C-HR városi SUV is.
A Ford tovább tolja az új Focus RS premier dátumát. Az ok egyszerű: még nem készült el az a nagyteljesítményű hibrid rendszer, mely megfelel az emissziós normáknak is, de nem öli meg az RS életérzést.
Amerikában egy Mustang GT tulaj pár hét használat után úgy döntött, hogy beszereltet egy gyári tuning csomagot az autójába. Nem kellett volna, a márkaszerviz alkalmazottja törte totálkárosra a kocsit.
A Mercedes költségcsökkentő akciója nem csak sokak állásába kerül, hanem bizony néhány modellnek is távoznia kell a palettáról. Ilyen lehet az S-osztály kupé és kabrió változata.