Lejárt az IAA szerződése a Messe Frankfurt rendezvényközponttal. Nem sikerült új megállapodást kötni, így a nagy múltú autószalon kénytelen egy igen hosszú korszakot lezárni és újra kezdeni a dolgot máshol.
Lejárt az IAA szerződése a Messe Frankfurt rendezvényközponttal. Nem sikerült új megállapodást kötni, így a nagy múltú autószalon kénytelen egy igen hosszú korszakot lezárni és újra kezdeni a dolgot máshol.
Két modelljét egyszerre villanyosította a Jeep, azaz konnektoros hibridként mutatkozott be a Compass és a Renegade is.
Egy szép állapotban megőrzött 1979-es Ikarus 260-as minden busz rajongó szívét megdobogtatja. És akkor itt van ez a most a Közlekedési Múzeumnak ajándékozott példány, mely évtizedekig igazán különleges feladatokat látott el.
Egy Lamborghini Aventador már magában különlegességnek számít, ám a dolgot tovább lehet fokozni. Például a Mansory Carbonado átirattal, melyből összesen hat darab készült és most már csak öt darab létezik.
Tovább bővült az állami támogatással megvásárolható elektromos autók listája, miután a Tesla modelleket forgalmazó Universal Leasing megegyezett az Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft-vel.
Újabb gyári vázlatok érkeztek a következő Volkswagen Caddy generációról. Információkat is kaptunk, bár még közel sem rántották le mindenről a leplet a németek.
Most már nem kérdés, hogy lesz-e a jövőben tisztán villanyos Ferrari, miután az olaszok szabadalmat vezettettek be egy ilyen konstrukcióra.
A Volvo a következő XC90 generációt már nem csak hibridként, hanem tisztán elektromos változatban is piacra dobva. Az önvezető funkció is kész van, már csak a jogi szabályozásokra várnak a bevezetésével.
A legtöbb ember a szupersportkocsikat még a fénytől is óvja. Vannak viszont olyanok is, akik rendesen használják ezeket a gépszörnyeket, ráadásul nem is arra, amire kitalálták őket. Itt egy példa, avagy nézzük a hóban forgolódó Bugattit és Lamborghinit.
A Suzuki az emissziós normákra hivatkozva drasztikus mértékben limitálja a Jimny megrendeléseket Európában.