A Fiat egy kiegészítő csomagot mutatott be a Tipo modellekhez. A beszédes „More” csomag lényegében tovább fokozza az éppen aktuális felszereltségi alapáras listáját.
A Fiat egy kiegészítő csomagot mutatott be a Tipo modellekhez. A beszédes „More” csomag lényegében tovább fokozza az éppen aktuális felszereltségi alapáras listáját.
Még mindig a hivatalos rekordok rendelkeznek a legkomolyabb marketing értékkel, így nem csoda, hogy a Hyundai is ráugrott egy olyan elsimerésre, amiről eddig azt sem tudtad, hogy létezik. A Kona EV a legmagasabbra jutott elektromos autó mostantól.
A Skoda a Genfi Autószalonon leplezi le a Skoda Octavia RS legújabb generációját. Már azt is tudni lehet, hogy milyen teljesítményt tud majd leadni a hibrid hajtáslánccal.
Korábban felröppent a hír, hogy a Mercedes az akkumulátor ellátás hiánya miatt nem tudja megkezdeni az EQC modellek tervezett idei értékesítését. A németek viszont most ezt megcáfolták.
A Mazda tovább gondolta a Skyactiv-G hibrid hajtásláncot, ami most már 150 lóerős kivitelben is elérhető a 3-as és CX-30-as szériához.
A Kia Indiában, az Auto Expo keretein belül mutatja meg először a legújabb tanulmányát, mely egy új kompakt crossover előhírnöke lesz.
A tavalyi év még a 2018-as időszaknál is rosszabb adatokat produkált újautó értékesítés tekintetében. A világpiac zsugorodott, de azért voltak olyanok is, akik komoly mértékben tudtak tovább erősödni.
A Suzuki, vagyis egyelőre a Maruti legújabb tanulmánya egy elektromos SUV, melynek széria változata az indiai piacon mutatkozik be először.
Az elmúlt években egyre inkább hanyatlóban van az autószalonok népszerűsége, így érdemes újításokat eszközölni. Ilyen például a Genfi Autószalonon először megjelenő beltéri tesztpálya is.
A Cruse már a teljesen önvezető korszakra készül, legalábbis ezt sejteti a most bemutatott városi tanulmánya, az Origin. Csak utasok kapnak benne helyet, sofőrre még kiegészítőként sincs szükség.