A Daimler fejlesztési igazgatója árulta el, hogy innentől a villanymotorokra koncentrálnak a belső égésű egységek helyett. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy azonnal eltűnnek a hagyományos motorok a német palettáról.
A Daimler fejlesztési igazgatója árulta el, hogy innentől a villanymotorokra koncentrálnak a belső égésű egységek helyett. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy azonnal eltűnnek a hagyományos motorok a német palettáról.
Még javában tart a jelenlegi AMG GT paletta építése, ám a gyáriak egy-két szóban már most kitértek a következő generációra is.
Bár sokat remélt a Kia az első prémium kategóriás szedánjától, nagyon úgy tűnik, hogy nem jöttek be a számítások. Nem fogy jól a Stinger, ezért kérdéses a további sorsa.
Görögországban három fiatal egészen egyedi módját választotta a Playstation lopásnak. Egy klasszikus 67-es Ford Mustangot kötöttek el csak azért, hogy azzal hajtsanak be este egy bezárt elektronikai boltba a készülékekért.
A Renault a második generációs Captur leleplezésekor beszélt arról, hogy érkezik majd egy konnektoros hibrid változat is a palettába. Most erről osztottak meg lényeges információkat a franciák.
A Hyundai legújabb biztonsági fejlesztése egy olyan légzsák rendszer, mely nem az ajtó felől védi meg az utasokat, hanem az autó középpontja felől.
A McLaren vezetősége egyértelműsítette, hogy egy SUV-nak semmi keresnivalója a palettában. Az elektromos autózásban viszont látnak potenciált, de a mostani technológia még nem elég a márka elképzeléseihez.
A Mitsubishi egy konnektoros hibrid koncepcióval készül a Tokyo Motor Show-ra. Nem a városi közlekedést, hanem inkább a terepet célozzák meg vele.
A Volkswagennel kötött együttműködés értelmében a Ford használhatja az elektromos autókat támogató MEB platformot a jövőben. Több elektromos Ford is erre az alapra építkezik majd.
A Honda az elektromos e kisautó bemutatója kapcsán árulta el, hogy nem kevés múlik az autó sikerén. Az évi 10 ezer értékesített példány a cél, hogy elkerülhető legyen az EU-s bírság.