A Porsche vezetősége továbbra is kiáll a duplakuplungos automata váltója mellett. Szerintük ma már nem kell manuális szerkezet ahhoz, hogy átéljük a Porsche életérzést.
A Porsche vezetősége továbbra is kiáll a duplakuplungos automata váltója mellett. Szerintük ma már nem kell manuális szerkezet ahhoz, hogy átéljük a Porsche életérzést.
A Mercedes ugyan erőteljes AMG paletta bővítést jelentett be, ám kitért arra is, hogy milyen autókat biztos nem fogunk majd megtalálni az izmosított kínálatban.
A BMW utcai sportrészlegének számító M-es divízió tovább bővíti a palettáját, ugyanis úgy néz ki, hogy autók mellett motorkerékpárokkal is foglalkoznak majd a jövőben.
A Maserati felvázolta a közeljövőre vonatkozó terveit, melyben érezhetően nagy szerepet kapnak a villanyosított modellek is.
A Volvo mindig is a legbiztonságosabb autókat gyártó márkák élvonalát képviselte. Úgy tűnik, hogy ez az elektromos jövőben sem lesz másként.
A jelenlegi álláspont szerint az elektromos hajtásé és az önvezető autózásé a jövő, így érthető, hogy még a teherautó gyártók is ezen irányokba mozdulnak el a koncepciókkal.
A Mini jelenleg leginkább csak a nevében mini, hiszen a legkisebb modelljük is akkora, mint egy Suzuki Swift. Ezen változtathat majd az elektromos hajtásláncok elterjedése.
A Volkswagen tovább bővíti a T-Roc motorpalettáját. Ezúttal a benzines kínálatra gyúrtak rá a németek.
Egy ázsiai tanulmány világít rá arra, amit eddig is sejthettünk: a kocsiban hallgatott gyors és hangos zene agresszívabb vezetést eredményez.
A Skoda lerántotta a leplet az új személyi asszisztenséről, mely Laura névre hallgat a Scala és a Kamiq modellekben. Később a paletta minden tagjába ott lehet mellettünk a virtuális hölgyemény.