A Tesla második negyedéves üzleti eredménye arra mutat rá, hogy ugyan egyre jobb eredményeket ér el az amerikai márka, ám még így is erősen veszteséges.
A Tesla második negyedéves üzleti eredménye arra mutat rá, hogy ugyan egyre jobb eredményeket ér el az amerikai márka, ám még így is erősen veszteséges.
Az Audi elkészítette az A1 megemelt, crossoveres stíluselemekkel megbolondított változatát. Az Allroad nevet azonban nem kapta meg, mivel nem jár hozzá összkerék meghajtás.
Ami nálunk Dacia, az Dél-Amerikában már Renault. A lényegen viszont nem változtat, azaz igen látványosan frissült fel tőlünk nagyon távol a Logan és a Sandero.
Nem bír magával a Hennessey és megint kezelésbe vett egy pickupot. Most az amúgy sem elhanyagolható méretű Chevrolet Silverado adta az alapot a gigantikus Goliath megalkotásához.
Hamarosan konkurenciát kaphat a BMW-től az Audi Q2, a bajorok ugyanis elkezdték fejleszteni az X2 kistestvérét.
A Nissan vezetősége jelentette be, hogy sajnálatos módon több mint 10 ezer alkalmazottat kell elbocsátaniuk a vártnál jóval visszafogottabb tavalyi kereslet miatt.
A Seat az elektromos Mii után egy jóval komolyabb villanyossal is harcba száll a vásárlók kegyeiért. Az El-Born jövőre kerül a kereskedésekbe a VW ID.3 testvérmodelljeként.
Amióta a PSA csoport megvette a GM-től az Opelt, teljesen megváltoztak a márka pénzügyi mutatói. Rekord nyereséget zártak az előző pénzügyi évben.
A kínai BAIC öt százalék részesedést szerzett a Daimlerben, ezzel tovább növelve az ázsiai befolyást a nívós német márka életében.
A Ferrari marketingigazgatója árulta el, hogy új szegmenseket céloz meg a gyártó még ebben az évben. Ennek az új irányzatnak az első modellje volt az SF90 Stradale.