
A McLaren vezetősége egyértelműsítette, hogy egy SUV-nak semmi keresnivalója a palettában. Az elektromos autózásban viszont látnak potenciált, de a mostani technológia még nem elég a márka elképzeléseihez.
A McLaren vezetősége egyértelműsítette, hogy egy SUV-nak semmi keresnivalója a palettában. Az elektromos autózásban viszont látnak potenciált, de a mostani technológia még nem elég a márka elképzeléseihez.
A Mitsubishi egy konnektoros hibrid koncepcióval készül a Tokyo Motor Show-ra. Nem a városi közlekedést, hanem inkább a terepet célozzák meg vele.
A Volkswagennel kötött együttműködés értelmében a Ford használhatja az elektromos autókat támogató MEB platformot a jövőben. Több elektromos Ford is erre az alapra építkezik majd.
A Honda az elektromos e kisautó bemutatója kapcsán árulta el, hogy nem kevés múlik az autó sikerén. Az évi 10 ezer értékesített példány a cél, hogy elkerülhető legyen az EU-s bírság.
Az Abarth kicsit finomított az 595 Pista modellen egy ráncfelvarrás keretében. Erősebb és jobban szól, mint eddig bármikor.
A Renault kis elektromos autója nagyobb hatótávval és minőségibb belső térrel indul neki a 2020-as modellévnek.
Ugyan nem gyári csapatról van szó, ám mégis a Mazda nevéhez köthető egy olyan rekord felállítása, amiről nem is tudtad, hogy létezik. Ez az MX-5 teljesítette a legtöbb hajtűkanyart 12 óra alatt.
Manapság a nagy márkák szeretik összemérni magukat a kijelző méretek alapján. Most egy kínai gyártó igencsak magasra rakta azt a bizonyos lécet.
Az Audi vezetősége megerősítette, hogy a villanyosítás az RS palettát is érinteni fogja. Egyelőre viszont nincs szó tisztán elektromos modellekről, csupán a hibridek térnyerésére kell számítani.
A Mercedes koncepció járgánya a nagyon régi múltat vegyíti a jövő technológiájával. A Simplex az 1901-es Mercedes 35 PS előtt tiszteleg futurisztikus elektromos autóként.