
A Fiat bővítette az 500X variánsok számát. Ezúttal a Sport felszereltség mutatkozott be, melynek vörös fényezése és csökkentett hasmagassága egyértelműen dinamikusabb megjelenést kölcsönöz a családi 500-asnak.
A Fiat bővítette az 500X variánsok számát. Ezúttal a Sport felszereltség mutatkozott be, melynek vörös fényezése és csökkentett hasmagassága egyértelműen dinamikusabb megjelenést kölcsönöz a családi 500-asnak.
A Volkswagen a Frankfurti Autószalonon leleplezte az elektromos ID.3-at, ám úgy tűnik, hogy ez csak a kezdet. Már most kaptunk ígéretet egy erősebb és sportosabb R változatra.
A Mercedes vezetősége megerősítette, hogy a teljesítményorientált AMG palettában is meg fognak jelenni az elektromos modellek.
A Toyota bemutatta a Prius ráncfelvarrást, mely ebben az esetben inkább a belső okosságokra helyezte a hangsúlyt.
Ugyan a BMW bejelentette, hogy nem lesznek teljesítményorientált kombik a palettájában, azért az erős puttonyos bajorra vágyók nem maradnak autó nélkül. Az Alpina például egy 460 lóerős kivitellel jelent meg Frankfurtban.
A Mercedes a Frankfurti Autószalonon mutatta be az A-osztály és a B-osztály konnektoros hibrid változatát. Ezzel a németek már a kompakt szegmensben is megkezdték a villanyosítást.
Az Opel a Frankfurti Autószalonon mutatta be először élőben az Astra ráncfelvarrást. A külső alig módosult, a motorpaletta viszont alaposan megváltozott.
Ahol hat éve megmutatta magát először, ott vett búcsút is a közönségtől egy különleges szériával a BMW i8. Frankfurtban mutatkozott be az i8 Ultimate Sophisto.
A Honda bejelentette, hogy a jövőre érkező új Jazz generáció nem, hogy kapható lesz hibrid hajtáslánccal, hanem nemes egyszerűséggel Európában csak úgy lesz megvásárolható.
A BMW müncheni bázisáról nem kamionnal, hanem a saját kerekén gurult el a Frankfurti autószalonra az elektromos Mini. Csak egyszer kellett megállni egy ebédnyi időre tölteni az akkumulátorokat.