Nem sok részletet mutatott meg még a BMW a két év múlva érkező iNext elektromos szabadidő modelljéből, de amit már tudni lehet, az mindenképpen érdekes.
Nem sok részletet mutatott meg még a BMW a két év múlva érkező iNext elektromos szabadidő modelljéből, de amit már tudni lehet, az mindenképpen érdekes.
A Toyota Supra legnagyobb előnye mindig is a tuningolhatósága volt. Az új generáció esetében sincs így másként, így nem csoda, hogy már rá is ugrottak a nagyobb tuning cégek.
A Honda bejelentette, hogy még idén bemutatásra kerül az „e Prototype” végleges változata, amelyre már most lehet előrendeléseket felvenni. Az is tuti, hogy a digitális visszapillantó is marad a széria autón.
Szó sincs sorozatgyártásról, csupán a Skoda gyakornokai csillogtatják meg kreativitásukat megint. A munka elkezdődött, a kész eredményt csak később mutatják meg.
A Hoonigan-es srácok a legújabb akciójukkal a hófödte hegyvidéket célozták meg. Ez Ken Block és a hernyótalpas Can-Am Maverick esete.
A Tesla vezette be anno a „felhőből” szoftverfrissítés lehetőségét, most pedig megérkezett az első ilyen bővítés a BMW rendszereire is. A vezetést segítő eszközök okosodnak általa.
A Need for Speed film meg sem közelíti a Halálos Iramban széria sikerét, viszont azt a szintet már megüti, hogy a forgatás alatt használt eszközöket jelentősen felturbózott áron értékesítsék.
A BMW bemutatta az 1-es BMW harmadik generációját, mely valamennyivel kisebb az elődjénél, viszont cserébe nem lesz háromajtós kivitel és alapból elől hajt.
Ma már elektromos autót piacra dobni legalább annyira mindennaposnak számít, mint ahogy az elmúlt években ontották a dízeleket magukból a gyártók. Felmerült, hogy például a következő Audi A8 is villanyos hajtásláncot kaphat.
A Skoda Octavia már bebizonyította, hogy még az SUV modellek uralma alatt is van létjogosultsága a terepesített kombiknak. Nagyobb prémium mellett is működhet a dolog, azaz telekjáró lesz a Superb is.