Azt már korábban is tudni lehetett, hogy a Volkswagen erősíteni fogja az elektromos palettáját, most viszont már egyenesen elektromos offenzíváról beszélnek a márka képviselői.
Azt már korábban is tudni lehetett, hogy a Volkswagen erősíteni fogja az elektromos palettáját, most viszont már egyenesen elektromos offenzíváról beszélnek a márka képviselői.
Ugyan hivatalosan még nincs sorozatgyártású változat, a Honda máris 15 ezer érdeklődőt regisztrált az elektromos kis városi járgányára.
A Mercedes egészen a gyökerekhez nyúlt vissza a legújabb marketing kampányával. Bertha Benz sztorijával hívják fel a figyelmet a márkára.
Álcázott állapotban már sikerült lefotózni, most pedig a gyáriak meg is erősítették, hogy még idén bemutatják az Isuzu D-Max harmadik generációját.
A Tesla alaposan átalakítja a jelenlegi kereskedői rendszerét a közeljövőben. A márka szerint fejlesztés, sokak szerint viszont inkább megszorítás eredménye a döntés.
A Rolls-Royce ügyvezető igazgatója jelentette be, hogy rengeteget változott a márka az elmúlt időszakban. A vásárlók nem csak fiatalabbak, mint eddig bármikor, hanem saját maguk is vezetik a méregdrága járgányokat.
A Genfi Autószalonon a Car Throttle újságírójának árulta el a Mitsubishi angliai igazgatója, hogy hanyagolják a sportos vonulatot és inkább az SUV-k fejlesztésével foglalkoznak a továbbiakban.
Ugyan pár éve már szóba került a Hondánál, hogy a lehető legtöbb modelljüket elektromos irányba szeretnék elmozdítani, most viszont pontosítottak: mindegyik minimum hibrid lesz hat év múlva.
A bajorok megerősítették, hogy nem készül vérbeli M-es változat az X7-esből. Az indok annyi, hogy a felmérések szerint nem lenne rá kereslet.
Egy nagyméretű, mintegy 60 ezer autót érintő visszahívást jelentett be az FCA csoport. Az Alfa Romeo Giulia és Stelvio modellek kerültek ki hibás adaptív tempomattal.