
A Fiat nagyon nem akar új generációt fejleszteni az 500-asnak, viszont azt sem lehet mondani, hogy nem törődnek vele. Szinte minden hétre jut egy speciális széria, most egy cipőgyártó céggel álltak össze.
A Fiat nagyon nem akar új generációt fejleszteni az 500-asnak, viszont azt sem lehet mondani, hogy nem törődnek vele. Szinte minden hétre jut egy speciális széria, most egy cipőgyártó céggel álltak össze.
Az Audi egyelőre csak tanulmány szinten, de Los Angelesben már megmutatja a második elektromos modelljét. Ez most nem egy SUV lesz, hanem bizony egy sportos szedán.
A Land Rover lerántotta a leplet az Evoque második generációjáról. Lényegében a Velar kistestvérét tisztelhetjük benne.
A Mercedes olyannyira készül már az önvezető autók korszakára, hogy már azokat a jelzőfényeket tervezgetik, melyeknek köszönhetően a gyalogosok kiismerhetik a gép szándékait.
Az Alfa Romeo a Stelvio QV-vel állította be tavaly a leggyorsabb SUV modell rekordidejét a Nürburgringen. Egészen eddig az olaszok voltak a leggyorsabbak, ám jött a Mercedes és borult a bili.
Az európai Év Autója zsűri nyilvánosságra hozta az idei döntősöket. Igencsak sokszínű a hét modellből álló lista.
Az amerikai FedEx nem várja ki, míg a Tesla elkészül a saját furgonjával, hatalmas mennyiségű kínai elektromos teherautó flottát rendeltek be.
A Seat önálló gyári tuningos márkája a Cupra, melynek egyik első modellje az Ateca átdolgozás lett. Most az ABT még tovább hergelte a gyári tuningos SUV-t.
A Mazda lerántotta a leplet a 2019-es Mazda CX-5 frissítéséről. A motorpaletta és a felszereltségi szintek listája is felfelé bővült.
Gladiator néven érkezik meg a Jeep Wrangler platós változata. Nem csak a plató lesz az egyetlen különbség a normál Wranglerhez képest.