
Hiába divat a „downsizing” már a szuper-sportkocsigyártóknál is, a Ferrari nem áll be a sorba és nem csökkenti a motorok hengerszámát. A turbó jöhet és a hibrid hajtás is – de nem a takarékosság a cél.
Hiába divat a „downsizing” már a szuper-sportkocsigyártóknál is, a Ferrari nem áll be a sorba és nem csökkenti a motorok hengerszámát. A turbó jöhet és a hibrid hajtás is – de nem a takarékosság a cél.
Az IHS Markit nevű piackutató szerint a Ford Mustang a világ legnépszerűbb sportkocsija.
A nagyobb testvér, a Kodiaq formavilágát követi a Skoda hamarosan érkező kisebb SUV-ja, a Yetit váltó Karoq.
A Porsche 911 GT2-re ad választ a Ferrari a 488 GTO-val, amely a legerősebb V8-as blokkal szerelt modell lesz, amely valaha is kigördült a maranellói gyárkapun.
Egy brazil honlapon jelent meg az első néhány kép a Fiat következő generációs kisautójáról, a mostani Punto sorozatot váltó Argóról.
Teljesen új modellt mutatott be C6 néven a Citroen. A nagyautó második generációja szinte mindenben eltér elődjétől, és nem is tervezik az európai forgalmazását.
Egy kínai autógyártóval közösen fejlesztett hibrid SUV-ok terveit mutatta be a Pininfarina a sanghaji autószalonon.
Egy generáció kimaradt, de nemsokára ismét lesz lépcsőshátú változat is a Suzuki Swiftből. Íme, milyen is lesz!
Két év múlva, a kínai autószalonon mutatkozik majd be a nagyközönségnek a Volvo jelenleg fejlesztés alatt álló elektromos autója, amely az XC40-es alapjain nyugszik majd.
A sanghaji autószalonon mutatták be azt az elektromos sportkupé-tanulmányt, amely a nagy múltú MG márka feltámadásának előfutára lehet.