
Nehéz év elé néz az autóipar, hiszen egyre jobban rendeződik át a piac, régi modellek kerülnek kukába. Van azonban, ami még mindig megunhatatlan és örök, ráadásul nem is SUV.
Nehéz év elé néz az autóipar, hiszen egyre jobban rendeződik át a piac, régi modellek kerülnek kukába. Van azonban, ami még mindig megunhatatlan és örök, ráadásul nem is SUV.
A neve már nem titok, ráadásul néhány vázlat segítségével már nagyjából a formájával is tisztában lehetünk. Ilyen lesz a Genfi Autószalonon debütáló Skoda Kamiq.
A Maserati egy különleges kiadással kedveskedik azoknak, akik méregdrága sport SUV modellt szeretnének. Itt a vérpezsdítő Levante Vulcano.
A Lamborghini mostantól terepes csomagot is kínál az Urus SUV-hoz. Igazság szerint olyan extrákról van szó, melyeknek normál esetben alapból járnának egy ilyen autóhoz.
A Bugatti vezérigazgatója erősítette meg, hogy nem készül semmiféle SUV náluk. Sőt, a Chiron végsebességét sem tesztelik le, ezzel véget vetve az egyre inkább elvaduló sebesség háborúnak.
A Toyota vezetősége mindenképpen változtatna a Prius karakterén és elhelyezkedésén a palettában. Érthető a döntés, hiszen már közel sem annyira exkluzív, mint régen.
A Skoda az idei Genfi Autószalonra egy világpremierrel készül. Az új SUV modellről pontos információkat még nem közöltek, az első hangulatfokozó kép viszont már megérkezett róla.
Nem véletlen, hogy a Lamborghini is felszállt az SUV vonatra, az Urus ugyanis megismételte azt, amit a Porsche ért el a Cayenne bevezetésével, azaz pár hónap alatt csaknem duplázták az eladásokat.
Az AutoBild értesülései szerint a Mercedes megkezdte annak a városi mininek a fejlesztését, melyet az A-osztály alá terveznek beékelni a palettába. Ez lehet a Smart márka vége.
A BMW nemrég mutatta be az iNext Vision önvezető elektromos tanulmányt igen merész formai megoldásokkal. Túlzásnak tűnik, de a sorozatgyártású modell is ilyen lesz.