A Hyundai egyelőre csak vázlatokon mutatta meg a 2020-ban érkező Venue modellt. Az már most kiderült, hogy nem meglepő módon most is egy városi terepesről van szó.
A Hyundai egyelőre csak vázlatokon mutatta meg a 2020-ban érkező Venue modellt. Az már most kiderült, hogy nem meglepő módon most is egy városi terepesről van szó.
Tombol az SUV mánia, így gyakorlatilag bármennyi szabadidő modellt elbír egy márka palettája. A Kia például már az ötödiken dolgozik.
A Genfi Autószalonon a Car Throttle újságírójának árulta el a Mitsubishi angliai igazgatója, hogy hanyagolják a sportos vonulatot és inkább az SUV-k fejlesztésével foglalkoznak a továbbiakban.
Hiába eszméletlenül drága és legalább ennyire nagy, a vevők nagyon rákaptak a Rolls-Royce SUV modelljére. Júliusig nem tudnak újabb megrendelést felvenni.
A Skoda a Genfi Autószalon előtt rántotta le a leplet az eddigi legkisebb SUV modelljéről, a Kamiq-ról.
Azt tudni lehetett, hogy a Kia kimondottan nagy hangsúlyt fektet a Ceed paletta bővítésére, egészen eddig viszont nem lehetett tudni, hogy mi jöhet a ProCeed után. Természetesen egy crossover lesz az.
Hivatalosan még nem jelentette be az olasz gyártó, ám egyes híresztelések szerint pár hét múlva a Genfi Autószalonon már bemutatkozik az Alfa Romeo Stelvio kistestvére.
Nehéz év elé néz az autóipar, hiszen egyre jobban rendeződik át a piac, régi modellek kerülnek kukába. Van azonban, ami még mindig megunhatatlan és örök, ráadásul nem is SUV.
A neve már nem titok, ráadásul néhány vázlat segítségével már nagyjából a formájával is tisztában lehetünk. Ilyen lesz a Genfi Autószalonon debütáló Skoda Kamiq.
A Maserati egy különleges kiadással kedveskedik azoknak, akik méregdrága sport SUV modellt szeretnének. Itt a vérpezsdítő Levante Vulcano.