
A Fiat nagyon nem akar új generációt fejleszteni az 500-asnak, viszont azt sem lehet mondani, hogy nem törődnek vele. Szinte minden hétre jut egy speciális széria, most egy cipőgyártó céggel álltak össze.
A Fiat nagyon nem akar új generációt fejleszteni az 500-asnak, viszont azt sem lehet mondani, hogy nem törődnek vele. Szinte minden hétre jut egy speciális széria, most egy cipőgyártó céggel álltak össze.
A Fiat a Sao Paulo Autószalonon mutatta be a legújabb tanulmány autóját, mely egy később érkező kupé SUV modell előfutára. Szinte biztos, hogy Európa nem kap belőle.
Fiat két új felszereltséggel népszerűsítené tovább az olcsóbb autók kategóriájában versenyző Tipót. Jön a Mirror és a Street változat.
Speciális 500-as szériával rukkolt elő Fiat. Ugyan idén volt már egy Collezione Edition kiadás, ám az olaszok azt mondják, az a tavaszi szett volt, ez pedig most az őszi kollekció.
Mi a közös az ízig-végi olasz sportkocsi márkában, a Maseratiban és az amerikai izomautókat gyártó Dodge-ban? (Mármint: a közös tulajdonoson kívül…) A következő generációtól a válasz: a műszaki alapok!
Elindult a jövő útján a Maserati is: a Fiat/Chrysler csoport a napokban jelentette be, hogy az olasz sportkocsi márka minden modellje hibrid hajtásláncot kap a jövőben.
Akár vállrándítással is nyugtázhatnánk egy dél-amerikai Fiat modell bemutatását – de ennél azért jóval érdekesebb lehet az Argo, hiszen a pletykák szerint ez lehet a Punto utódja.
Már az autó 2016-os bemutatásakor bejelentette a Fiat/Chrysler csoporthoz tartozó márka, hogy hibrid változatot is készít majd a Maserati első SUV-jából. Most már tudjuk hogyan.
A Fiat az 500-as ráncfelvarrása után bemutatta a felpaprikázott Abarth változatot is, amely háromféle teljesítménnyel, akár 180 lóerővel kerül piacra.