A Dacia vezetősége jelentette be, hogy mintegy 100 millió eurós beruházásba kezdenek, mellyel nem csak a jelenlegi gyártó kapacitást növelik, hanem a modellek számát is.
A Dacia vezetősége jelentette be, hogy mintegy 100 millió eurós beruházásba kezdenek, mellyel nem csak a jelenlegi gyártó kapacitást növelik, hanem a modellek számát is.
A Bentley is rálép arra az útra, ami jelenleg a jövőt jelenti, azaz egy teljesen elektromos önvezető koncepciót mutat be nemsokára.
A BMW Vision M Next tanulmány leleplezésével egyértelművé vált, hogy pár éven belül az AMG mintájára az M divíziónak is lesznek saját modelljei.
A Ford drasztikus lépésre szánta el magát Európában. A kereslet esése miatt öt gyárat is bezárnak és mintegy 12 ezer alkalmazottat küldenek el.
Egy koreai dizájner rajzolta le a jövő Hondáját, melyben akár relaxáló fürdőt is vehetsz menet közben. Szó sincs vezetési élményről, az autó teljesen magát vezeti.
Tesztelési stádiumban láthatta a hétvégén a nagyközönség a jövőre limitált példányszámban szalonokba érkező Mini John Cooper Works GP-t. Már most 8 perc alatt teljesít egy kört a Zöld Pokolban.
A Magyar Suzuki Zrt. bejelentette a 2018-ra vonatkozó üzleti eredményeit. Még mindig magasan ők az elsők az új autó eladások terén.
A Ford visszahozta a palettára a 17 éve nem használt Puma nevet. Azt már korábban tudni lehetett, hogy a kis sportos kupé helyett most egy aranyos szintén apró SUV-t fognak értékesíteni ezzel a névvel.
Tovább bővült a Kia Ceed paletta, a sportos kombi ProCeed után ugyanis itt a csak Európának készült kompakt crossover, az XCeed.
Két évig dolgoztak rajta külső szakértő bevonásával, most végre elkészült. Így lesz majdnem 5 tonnás páncélozott monstrum a kecses Volvo XC90-ből.