
Az Abarth kicsit finomított az 595 Pista modellen egy ráncfelvarrás keretében. Erősebb és jobban szól, mint eddig bármikor.
Az Abarth kicsit finomított az 595 Pista modellen egy ráncfelvarrás keretében. Erősebb és jobban szól, mint eddig bármikor.
A Renault kis elektromos autója nagyobb hatótávval és minőségibb belső térrel indul neki a 2020-as modellévnek.
Ugyan nem gyári csapatról van szó, ám mégis a Mazda nevéhez köthető egy olyan rekord felállítása, amiről nem is tudtad, hogy létezik. Ez az MX-5 teljesítette a legtöbb hajtűkanyart 12 óra alatt.
Az Audi vezetősége megerősítette, hogy a villanyosítás az RS palettát is érinteni fogja. Egyelőre viszont nincs szó tisztán elektromos modellekről, csupán a hibridek térnyerésére kell számítani.
A Mercedes koncepció járgánya a nagyon régi múltat vegyíti a jövő technológiájával. A Simplex az 1901-es Mercedes 35 PS előtt tiszteleg futurisztikus elektromos autóként.
A Fiat bővítette az 500X variánsok számát. Ezúttal a Sport felszereltség mutatkozott be, melynek vörös fényezése és csökkentett hasmagassága egyértelműen dinamikusabb megjelenést kölcsönöz a családi 500-asnak.
A Volkswagen a Frankfurti Autószalonon leleplezte az elektromos ID.3-at, ám úgy tűnik, hogy ez csak a kezdet. Már most kaptunk ígéretet egy erősebb és sportosabb R változatra.
A Mercedes vezetősége megerősítette, hogy a teljesítményorientált AMG palettában is meg fognak jelenni az elektromos modellek.
A Toyota bemutatta a Prius ráncfelvarrást, mely ebben az esetben inkább a belső okosságokra helyezte a hangsúlyt.
Ugyan a BMW bejelentette, hogy nem lesznek teljesítményorientált kombik a palettájában, azért az erős puttonyos bajorra vágyók nem maradnak autó nélkül. Az Alpina például egy 460 lóerős kivitellel jelent meg Frankfurtban.