A Peugeot vezérigazgatója jelentette be, hogy a márka életébe visszatérnek az igazi sport modellek is. Nem pont úgy, ahogy sokan számítanak rá.
A Peugeot vezérigazgatója jelentette be, hogy a márka életébe visszatérnek az igazi sport modellek is. Nem pont úgy, ahogy sokan számítanak rá.
A Porsche komoly mértékben rákapcsolt az elektromos autók gyártására. A Taycan jövőre érkezik, ám már most biztosított mindenkit a német gyártó, hogy lesz emelt hasmagasságú kivitel is.
Kívülről észrevehetetlenül, ám mégis lényegesen frissült az Opel Crossland X. Most már a PSA eredetű 1,5 literes dízel egységgel is kérhető, illetve magasabb felszereltség esetén az ülések is teljesen újak lesznek.
A T-Roc után megérkezett a Volkswagen palettájába a T-Cross is. Ez a legkisebb SUV, amit valaha a német márka kínált a vásárlóinak.
Nem titok és nem is meglepő, hogy alig egy év alatt hatvan százalékkal nőttek meg az elektromos autó eladások világszerte, ezért a VW-konszern sem tolhatja tovább az elektromos típuscsalád bevezetését.
A Ford bejelentette, hogy a spanyol gyáregységében kénytelenek kilenc nap szünetet elrendelni. Az ok egyszerű, a megrendelések olyan mértékben estek vissza, hogy nincs mit gyártani.
Amikor a Mercedes újra életre keltette a Maybach nevet, akkor saját márkaként tekintett rá. Azóta felszereltségi szint lett belőle, ám a tervek szerint ismét a saját lábaira állítják a luxus márkát.
Pár napja már beszámoltunk arról, hogy a Scala váltja majd a Skoda palettáján a Rapidot, most viszont újabb információkat és néhány képet dobott köztudatba a gyártó.
Az Audi lerántotta a leplet az R8 modellfrissítésről. Láthatóak és érezhetőek is a változtatások.
Két hónapja jelentette be a BMW, hogy mintegy 450 ezer dízel autót hívnak vissza szervizelésre tűzveszély miatt. Nagyon úgy tűnik, hogy ez csak a jéghegy csúcsa volt, most már ugyanis 1,6 millió példányt rendeltek vissza átvizsgálásra.