
Az ECD Design csapat legújabb munkája egy alaposan kicicomázott LS3 motoros Land Rover Defender. Mert hát egy sportkocsi motorral szerelt vérbeli terepes sosem sülhet el rosszul.
Az ECD Design csapat legújabb munkája egy alaposan kicicomázott LS3 motoros Land Rover Defender. Mert hát egy sportkocsi motorral szerelt vérbeli terepes sosem sülhet el rosszul.
Idén tanulmány szinten láthattuk, ám jövőre már a végleges változattal jelentkezik a Skoda a kisméretű SUV modellek piacán.
Az angolok a Porsche 911 sikerére pályáznak, így megnövelik a következő Jaguar F-Type méretét, a kompresszoros motort pedig német turbósra cserélik.
Speciális 500-as szériával rukkolt elő Fiat. Ugyan idén volt már egy Collezione Edition kiadás, ám az olaszok azt mondják, az a tavaszi szett volt, ez pedig most az őszi kollekció.
Az Alfa Romeo palettában néha feltűnnek, majd megjelennek a C modellek. Ez alól egyedül a 6C a kivétel. Az olaszok régóta beszélnek róla, papírra rajzolt állapotnál azonban messzebb még nem jutottak el.
Az elektromos autózás előre törésével elkerülhetetlen, hogy idővel a teherszállítás is áttérjen erre a megoldásra. A Ford és a DHL már meg is kezdte az átállást.
A PSA égisze alá tartozó Opel is megkezdte a modernizálást, már jövőre bemutatkozik a Corsa kisautó új generációja, ráadásul az elektromos kivitel is rendelhető lesz.
Ahogy szaporodnak a balesetek és nő a forgalom, annál inkább az autók egymás közti kommunikációjában látják a gyártók a jövőt. A Ford például a gyalogosok viselkedésmintáját ültetné át az autók közlekedésére.
A Jeep a Renegade ráncfelvarrás mellett egy konnektorról tölthető hibrid variánst is bejelentett. Ez a modell már az FCA elektromos terjeszkedésének tudható be.
Teher alatt nő a pálma – tartja a mondás és a Porschénál jól tudják, hogy a növekedés bizony extra profitot is hozhat, így – bár valószínűleg nem kellett őket nagyon kapacitálni – úgymond engedtek a közvélemény nyomásának és gyártásba viszik a nemrégiben még csak tanulmányautóként bemutatott 911 Speedstert.