
Számos újdonságot mutat be a Renault csoport a Genfi Autószalonon, ám a legérdekesebb talán az a két autó, amiről még jelenleg a legkevesebbet tudunk.
Számos újdonságot mutat be a Renault csoport a Genfi Autószalonon, ám a legérdekesebb talán az a két autó, amiről még jelenleg a legkevesebbet tudunk.
A Renault Alpine A110 SportsX tanulmányt az 1973-as rali világbajnok klasszikus inspirálta. Egyelőre nem tervezik piacra dobni, de ha nagy az érdeklődés, az még változtathat a dolgokon.
A Megane is csatlakozott a Renault hibrid palettájához. Konnektorról is tölthető akkumulátorai akár 65 kilométeres elektromos hatótávot tesznek lehetővé.
Minden eddiginél több elektromos autót értékesített a Renault a 2019-es évben. És még gyakorlatilag el sem rajtolt az E-Tech modellcsalád, ami még tovább növelheti a villanyos értékesítéseket.
Egyre érdekesebb vonzata van a Renault-Nissan házasságnak. A Financial Times információi szerint a japánok a szétváláson ügyködnek, míg a franciák tovább egyezkednének a közös jövővel kapcsolatban.
A Renault hivatalosan is megindította a hibrid offenzíváját, hiszen bemutatkozott az E-Tech család két első tagja, a Clio és a Captur hibrid.
Egy ideje már hallani, hogy készül, most viszont tényleg itt van és kézzel fogható az elektromos Renault Zoe versenyautó.
A Renault bemutatta az Espace 2020-as modellévtől érvényes frissítését. A legmagasabb felszereltség, az Initiale Paris esetében a legészrevehetőbb a változás.
Még áprilisban mutatta be a Renault a kimondottan ázsiai piacra készült elektromos City K-ZE modellt. Most kiderült, hogy már készül az európai változat is.
A Renault vezetősége tért ki arra, hogy a kis hot hatch a jelenlegi formájában nem sokáig maradhat fent. Az elektromos átállás jelenthet megoldást, de akkor az már nem Clio lesz.