Egész sor újdonságot mutat be a következő években az Audi, amely alapvetően a szabadidőautók irányába terjeszti ki modellpalettáját.
A jövő a szabadidőautóké – állapította meg az Audi. Így nem csoda, hogy a német prémium-gyártó a következő években valóságos modelloffenzívába kezd, alapvetően ezt a dinamikusan fejlődő piacrészt célozva. A BMW 2-es sorozat Active Tourer ellenfelének szánják az új A2-est – ugyanakkor még semmit sem döntöttek el. A márka ügyvezető igazgatója, Rupert Stadler a napokban azt nyilatkozta, hogy szerintük a vásárlók szívesebben áldoznak a praktikus, de kissé lélektelen egyterűek helyett inkább terepjáró-jellegű modellekre, azért könnyen lehet, hogy az új A2-es program helyett inkább egy Q1-es SUV érkezik majd. Ugyanennek a trendnek köszönheti létjogosultságát a sportos TT-n alapuló terepjárós modell is, amely 2020-ban kerülhet piacra. A dinamikus kombik is egyre nagyobb szeletet hasítanak ki maguknak a piac tortájából, így az autószalonokon már egy ideje mutogatott Avant Prologue koncepció is közel áll a gyártáshoz.